Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:53:11 GMT

مادورو: از نبرد با دشمنان هراسی نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۸۱۲

مادورو: از نبرد با دشمنان هراسی نداریم

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رئیس جمهور ونزوئلا روز دوشنبه با متهم کردن دولت آمریکا به زمینه‌چینی برای حمله نظامی به کشورش گفت که از هیچ هراسی از نبرد نظامی ندارد.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی در جمع نظامیان عالی رتبه این کشور که از تلویزیون ملی ونزوئلا پخش شد، گفت: «جنگ‌طلب نیستیم و خشونت نمی‌خواهیم، ما خواستار تروریسم نیز نیستیم، اما از نبرد نظامی نیز هراسی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم صلح را تضمین کنیم.»

مادورو با بیان این که آمریکا یک عده «مزدور» را برای تهاجم به این کشور جمع کرده، گفت: «"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور ایالات متحده فکر می‌کند که ورود به ونزوئلا آسان است.»

وی در ادامه گفت که گروهی دوره دیده در کلمبیا قصد دارند بی سر و صدا وارد کشور شده و به واحد‌های نظامی حمله کنند.

ونزوئلا در روز‌های گذشته برای مقابله با حمله احتمالی آمریکا، کلمبیا و برزیل رزمایش بزرگی را برگزار کرد. ارتش ونزوئلا روز شنبه تمریناتی را برای استقرار نظامیان، واحد‌های زرهی و نیرو‌های داوطلب در کاراکاس و دیگر مناطق این کشور انجام داد. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نشان داد پرتابگر‌های موشک، پدافند‌های هوایی و سامانه‌های راداری ارتش ونزوئلا در این رزمایش مشارکت داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رئیس جمهور ونزوئلا حمله نظامی نیکلاس مادورو قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای تربیت مدرس درباره جنگ هراسی و تاثیر بر اقتصاد گفت: معتقدم این جنگ هراسی، برای سرمایه‌گذاری در کشور هراسی ایجاد نکرده است و تاثیرگذار نیست. ما تجربه سخترین شرایط را در دفاع مقدس داشته‎ایم؛ اما در همان دوران، توانستیم اقتصاد را در منابع مختلف ببریم و پیشرفت کنیم. این جنگ هراسی بر زمینه‌های اقتصادی که در کشور فراهم است، تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، محمد حسین یادگاری، رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای تربیت مدرس درباره عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم غاصب گفت: وعده صادق پاسخ دندان شکنانه جمهوری اسلامی به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیست به کنسولگری ایران بود که در آن حمله تعداد هفت نفر از بزرگواران سپاه و تعدادی از افراد کنسولگری به شهادت رسیدند.

وی افزود: جواب ایران در مقابل حمله اسرائیل با قاطعیت بود و از همان مناطق که به کنسولگری ما حمله کردند جمهوری اسلامی نیز سه نقطه صهونیست‌ها را زد؛ این جواب پاسخگوی اتفاقاتی که برای ما پیش آوردند نبود، ولی جواب قاطعانه بود. خبرگزاری‌های غربی هم به این موضوع اذعان کردند که قدرت موشکی ایران خوب و اثرگذار بوده است؛ از این رو «وعده صادق» به نحوه مطلوب انجام شد.

یادگاری بیان کرد: یکی از نتایج اصلی این حمله، قدرت بازدارندگی ما در مقابل ابر قدرت هاست. دیگر دوران بزن دررو به پایان رسیده است. هر کشوری بخواهد تعرضی به کشور ما کند، ایران پاسخ دندان شکنانه خواهد داد.

وی ادامه داد: در اوایل دفاع مقدس هنگامی که به شهر‌های ما از سوی صدام حمله شد، ایران در روز‌های اول توان مقابله نداشت؛ اما امروز شاهد هستیم که با قدرت علمی توانسته ایم موشک‌های نقطه زن بسازیم. این موشک‌ها نشان دهنده قدرت علمی ماست. با وجود اینکه در شرایط تحریم هستیم؛ اما به قدرت نظامی رسیده ایم و می‌توانیم در مقابل کشور‌های ابر قدرت ایستادگی کنیم.

یادگاری با بیان اینکه دانشگاهیان نقش موثری در پیشرفت کشور دارند، گفت: دانشگاهیان در مباحث علمی مختلف همانند قدرت نظامی، نانو بیوتکنولوژی، هوا فضا، پرتاپ کردن موشک بسیار قدرتمند و توانمند شده‌اند، پیشرفت‌های کشور مرهون زحمات دانشگاهیان است.

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای تربیت مدرس درباره جنگ هراسی و تاثیر بر اقتصاد گفت: معتقدم این جنگ هراسی، برای سرمایه گذاری در کشور هراسی ایجاد نکرده است و تاثیرگذار نیست. ما تجربه سخترین شرایط را در دفاع مقدس داشته ایم؛ اما در همان دوران، توانیستم اقتصاد را در منابع مختلف همانند کشاورزی و صنعت پیش ببریم و پیشرفت کنیم. پیشرفت‌های امروز نیز نشان دهنده نتیجه تلاش و پیشرفت در دوران گذشته است. این جنگ هراسی بر زمینه‌های اقتصادی که در کشور فراهم است، تاثیری نخواهد داشت و کشور ایران هم تاکید کرده است که در مقابل حمله اسرائیل جواب دندان شکن خواهد داد.

دیگر خبرها

  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟