Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سپاهان به خوبی آنالیز شده بود و حقی برای بردن نداشت.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی سپاهان مقابل السد قطر اظهار داشت: در نیمه اول سپاهان هرچه در توان داشت به نمایش گذاشت و پا به پای تیم السد دوید، یکی دو موقعیت خیلی خوب هم به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی پیام نیازمند هم در این نیمه چند توپ صددرصد را دفع کرد. انصافاً نیمه اول این بازی را هنوز در هیچکدام از بازی‌های فصل جدید لیگ قهرمانان ندیده‌ام. یک بازی بسیار سریع انجام شد و تیم‌ها پا به پای هم دویدند. 

چرخابی در ادامه عنوان کرد: اما در نیمه دوم سپاهان نتوانست مانند نیمه اول پا به پای السد کار کند و می‌توان گفت که کم آورد. اگر بازی سپاهان مقابل العین را دوباره مرور کنیم این تیم دو بار با ضربه سر به گل رسید و به همین خاطر السد نشان داد که سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بود چون وقتی که سپاهان رو به ارسال از کناره‌ها به خصوص توسط حسینی می‌آورد حتماً یک بازیکن در محوطه جریمه حریف مزاحم علی قربانی می‌شدو به او اجازه سرزنی نمی‌دادند و از طرفی هم نبود کی‌روش استنلی در خط حمله این تیم محسوس بود.

کارشناس فوتبال اصفهان در خصوص تیم السد تصریح کرد:‌ السد یک تیم بسیار سرعتی نشان داد. این تیم با حضور هیدوس، اکرم عفیف و بونجاح یک مثلث بسیار قوی در خط حمله داشت و زمان‌هایی هم که پدرو به این بازیکنان اضافه می‌شد تشکیل یک مربع می‌دادند. ضمن اینکه بازیکن کره‌ای آنها هم فوق‌ ستاره بود که با حرکت تکنیکی عالی خودش تیم سپاهان را تحت فشار قرار می‌داد. اکرم عفیف وقتی از سمت راست سپاهان حرکت می‌کرد بازیکنان این تیم را مجبور می‌کرد که به دروازه‌ خودشان نزدیک‌تر شوند، به این ترتیب فاصله بین خط دفاع و هافبک سپاهان کم شد و میانه زمین در اختیار السد قرار گرفت. همه اینها دست به دست هم داد تا سپاهان نتواند آنچه را که می‌خواهد در زمین پیاده کند. در واقع این تیم حقی برای بردن نداشت و به یک تیم خیلی خوب باخت.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی سپاهان گفت: به اعتقاد من دو مدافع وسط سپاهان تحت هیچ شرایطی هیچ‌گونه هماهنگی با هم ندارند. ضمن اینکه سعید آقایی و مرتضی منصوری دو مدافع کناری سپاهان باید بین بازی‌های داخلی و بازی‌های لیگ قهرمانان مقابل تیمی مثل السد تفاوت قائل باشند. این دو بازیکن آنقدر که به فکر حمله و هجوم هستند به دفاع کردن فکر نمی‌کنند. به عنوان مثال روی گل اول السد منصوری کجا بود که اکرم عفیف به این راحتی توانست بدون مزاحمت فرار کند و با نیازمند تک به تک شود؟ مدافعین کناری سپاهان باید حرفه‌ای فکر کنند و بدانند بازیکنانی که در آسیا مقابل آنها قرار می‌گیرند کیفیت بالاتری دارند. ضمن اینکه باید بگویم پیام نیازمند ستاره بازی و زمین بود چرا که چندین گل صددرصد را گرفت.

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد عدم توفیق سپاهان در بخش هجومی اظهار داشت: به نظرم سپاهان نیاز داشت یک یا دو مهاجم خیلی خوب بگیرد. این تیم باید در 3 جام بجنگد و باید در نیم فصل این حساب را می‌کرد که برای روزهای غیبت کی‌روش حداقل یک مهاجم شش دانگ را جذب کند. سپاهان در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت. 

چرخابی در ادامه تصریح کرد: فلسفه امیر قلعه‌نویی استفاده از توپ‌های بلند، استفاده از کناره‌‌ها و همچنین شروع مجددها است که در این بازی السد فرصت استفاده از این شرایط را به سپاهان نداد. در مجموع تیم السد تیم برتر زمین بود و برنده شد. امیرقلعه‌نویی یک مربی منطقی است و فکر می‌کنم خودش هم قبول دارد که تیمش خوب بازی نکرده است. تعویض‌های او فرصتی برای نشان دادن خودشان نداشتند چرا که تیم حریف در نیمه دوم کاری کرد که هیچکدام از بازیکنان سپاهان نتوانند عملکرد واقعی خودشان را نشان بدهند. در واقع تعویض‌ها تأثیری در روند بازی نداشت. ضمن اینکه خستگی سفرها نیز روی کیفیت کار بازیکنان تأثیر گذاشته بود. با این حال یادمان باشد که سپاهان هنوز بازی‌های برگشت را دارد و با توجه به اینکه از دو بازی خارج از خانه 3 امتیاز کسب کرده باید گفت آنقدرها هم ضرر نکرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر سپاهان ورزشی نیمه دوم اکرم عفیف پا به پای خیلی خوب نیمه اول تیم السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت

طاهریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های ارزیاب برای بررسی دقیق از مناطق مختلف تحت تاثیر زلزله دامغان، به محل وقوع زمین‌لرزه اعزام شدند که بررسی شواهد نشان می‌دهد زمین لرزه خسارتی نداشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود