Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خطوط هوایی سنگاپور اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا که تقاضا برای سفر به کشور‌های شرق آسیا را کاهش داده است به طور موقت و به مدت سه ماه تا مه خدمات خود را به سراسر جهان کاهش می‌دهد.

اخبار بین الملل- این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: «خطوط هوایی سنگاپور و سیلک ایر به دلیل کاهش تقاضا بر اثر شیوع کرونا به طور موقت خدمات خود را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این شرکت توضیح داد: «بررسی شرایط را ادامه خواهیم داد و در صورت نیاز اقدامات بیشتر را در پیش می‌گیریم.»

با این حال، شرکت هواپیمایی از اعلام درصد دقیق کاهش پرواز‌ها به دلیل اهمیت و حساسیت تجاری که دارد سرباز زد.

این کاهش پس از کاهش عمده پرواز‌ها به چین و هنگ‌کنگ صورت می‌گیرد. کم شدن میزان رزرو‌ها برای روز‌های آتی نشان می‌دهد این کاهش خیلی غیرعادی نیست. پس از چین کشور‌های ژاپن و کره جنوبی با کمترین میزان تقاضای پرواز روبرو هستند.

سنگاپور با ۷۷ مورد از آلودگی به ویروس کرونا یکی از کشور‌هایی است که بعد از چین بالاترین میزان آلودگی را دارد. در چین تاکنون بیش از ۱۸۰۰ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا آلودگی جهان چین ژاپن کره جنوبی ویروس خطوط هوایی سنگاپور پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)

توالت تولید محدود و هوشمند Formation 02 شرکت Kohler در هفته‌ی طراحی میلان به‌نمایش درآمد. این توالت هوشمند نمونه‌ای بارز از تلفیق هنر و فناوری است.

به گزارش زومیت، این توالت را ساموئل راس و استودیو SR_A طراحی کرده است و در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

Kohler

توالت Formation 02 با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و به‌عنوان اثر هنری محدود و منحصر‌به‌فرد عرضه شده است. این محصول با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند شست‌و‌شو هوشمند و قابل تنظیم، چراغ شب، صندلی گرم‌شونده و باز و بسته شدن خودکار در، تجربه‌ای راحت و بهداشتی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

به‌گفته‌ی شرکت Kohler، این توالت هوشمند نه‌تنها ازنظر ظاهری، بلکه ازنظر کاربردی نیز یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. Kohler به‌دنبال ایجاد تغییراتی بنیادین در صنعت طراحی و فناوری و ایجاد تأثیرات ماندگار بر جامعه است.

توالت Formation 02 نمادی از بیان رادیکال و نوآوری جسورانه و اثر هنری است که در توسعه‌ی زبان طراحی جدید برای راهکارهای بهداشتی به‌کار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • وبگاه بین المللی تحریم علمی رژیم صهیونیستی رونمایی شد
  • رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم
  • (ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • قویترین پهپاد‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۴
  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است