Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:37:30 GMT

۷۹۱ / شهید احمد سلامت: مراقب رخنه منافقین باشید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۱۴۸

۷۹۱ / شهید احمد سلامت: مراقب رخنه منافقین باشید

شهید احمد سلامت در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران بسیجی مراقب باشید که منافقان در بین شما رخنه نکنند برادران عزیز این را بدانید که فرمانده کل سپاه امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید احمد سلامت:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر حضرت بقیه‌الله امام زمان و با سلام بر نایب بر حقش امام بت‌شکن و با درود به روان پاک شهیدان راه الله و با درود بر شما ملت شهیدپرور که چنین عزیزانی را تربیت کرده و به جبهه می‌فرستید که راه سرخ امام خمینی(ره) را ادامه دهند.

خانواده عزیزم نمى‌دانم با چه زبانى از شما تشکر کنم، امیدوارم خود بر بدی‌هاى من قلم عفو بکشید از زحمات شما تشکر و قدردانى مى‌کنم و مى‌گویم اگر من به درجه شهادت رسیدم نتیجه زحمات شما بوده، در آخرت شما پدر و مادرم نزد حسین بن على(ع) و زینب(س) خجالت‌زده نخواهید بود هر چند که قربانى شما در مقابل قربانى آنها خیلى بى@ارزش است من امانتى بودم در دست شما و باید یک روز مى‌رفتم.

وصیتم به شما ملت حزب‌الله و انقلابی این است که از یاران باوفای اسلام و امام باشید خصوصا شما جوانان عزیز به هیچ وجه سکوت نکنید و اجازه ندهید این منافقین کوردل و از خدا بی‌خبر رونق پیدا کنند. ای برادراند یک لحظه از خون شهدا غافل نشوید و همیشه پیرو خط امام باشید.

من راه و هدفم را با چشمى باز و  شناختى کامل پیدا کردم و از شما مى‌خواهم بعد از من این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ انتظارى از کسى نداشته باشید اگر چیزى به شما ندادند ناراحت نباشید، نگویید ما شهید دادیم بلکه شهید یک امانت بود که تقدیم کردید. مادر عزیز این را بدان که من از على‌اکبر امام حسین(ع) عزیزتر نیستم.

امت شهیدپرور فریب فرصت‌طلب‌ها و پول‌پرستان را نخورید و ساده‌دل نباشید اگر کسى علیه انقلاب حرف زد امتیاز را از دست ندهید و از جنگ‌زدگان نیز خوب پذیرایى کنید از شما مى‌خواهم براى خدا کارى کنید و در یکى از نهادهاى انقلابى حضور یابید و حتی فرزندانتان را نیز تشویق به این کار کنید.

برادران بسیج مراقب باشید که منافقان در بین شما رخنه نکنند برادران عزیز این را بدانید که فرمانده کل سپاه امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: خط سرخ شهادت امام خميني خبرگزاری فارس همدان امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری، عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی، غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان، نقش مادری و ستون خانه بودن را به‌جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید