Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:23:37 GMT

مازندران مقصد اصلی گردشگری در نوروز 99

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۱۸۵

مازندران مقصد اصلی گردشگری در نوروز 99

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نوروز ۹۹ شاهد افزایش گردشگر در استان مازندران خواهیم بود.

مهران حسنی امروز درباره وضعیت گردشگری طی نوروز ۹۹ در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر با حضور روسای ۱۲گانه کمیته‌های ستاد دو جلسه برگزار شده تا با آمادگی بیشتر به پیشواز گردشگران نوروزی برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی نوروز ۹۹ مازندران؛ به‌عنوان مقاصد اصلی گردشگری خواهد بود، افزود: نوروز ۹۹  شاهد افزایش گردشگر در استان مازندران خواهیم بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم گردشگر تلاش بر این است خدمات لازم به گردشگران به نحو مطلوب سامان‌دهی شود.

حسنی با اعلام اینکه یکی از مسائلی است که تلاش بر این است در نوروز ۹۹ به آن توجه شود بحث جذابیت است، تصریح کرد: در این زمینه از ظرفیت راهنمایان گردشگری نیز استفاده شود و می‌توان ان را سامان‌دهی کرد.

وی با تاکید بر توجه به بحث کشیک‌های عشایری، خاطرنشان کرد:  در زمینه اجرای فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگی تلاش بر هم‌پوشانی و هم‌افزایی این فعالیت‌ها با رویکرد توجه به آداب و رسوم و سنت‌ها است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی حسنی گردشگری نوروز 99 مازندران نوروز ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ

استاندار قزوین، گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در محل دفتر امام قزوین با حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که رشد فرهنگی استان قزوین نسبت به سال گذشته رشد و توسعه چشمگیری را داشته است.

استاندار قزوین یادآورشد: قرارگاه ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در جهت تحلیل و برسی مسائل استان قزوین راه‌اندازی کرده‌ایم.

اعلایی، تصریح کرد: توسعه حوزه ورزش نقش اساسی را در افزایش شور و نشاط اجتماعی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر فوتبال ایران برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش استان قزوین موضوعی بود که تبعات فرهنگی و توسعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه داشت.

استاندار قزوین با تاکید بر انجام وظایف دستگاه های متولی امر در حوزه فرهنگی، افزود: حوزه فرهنگ حوزه وسیع و بزرگی بوده و مقوله فرهنگ مقوله‌ای انتزاعی است، پس دستگاه‌های متولی امر باید با بودجه‌ای که در اختیارشان قرار دارد به وظایف مهم خود در حوزه فرهنگی بپردازند.

اعلایی در پایان تاکید کرد: باورهای عمیق اعتقادی و فرهنگی هنوز هم بین مردم قزوین رایج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ