Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@13:32:12 GMT

«اکبر رادی» صاحب خیابانی در تهران شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۱۹۴

بررسی موضوعات سی و هفتمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی پایتخت از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار یکصد و نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

بر این اساس کوچه بن‌بست سهراب در محدوده خیابان شهید احمد محمد بیگ تا انتهای گذر در محدوده حافظ در منطقه ۱۱ به نام دکتر سهراب (از پزشکیان حاذق و توانای دوره قاجار) تغییر نام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچه شهید نیکو پایان در محدوده خیابان شهید نیکوپایان تا انتهای گذر واقع در محدوده مولوی در منطقه ۱۲ به نام شهید عباس شرف بیانی تغییر نام داد.

کوچه ششم در محدوده خیابان علامه امینی تا انتهای گذر واقع در آهنگ (منطقه ۱۴) به نام خیابان شهید محمد نافع رحمانی تغییر نام داد.

کوچه بینام در محدوده بنی جمالی تا کوچه شهید اسماعیلی در خزانه واقع در منطقه ۱۶ به نام مهرآسا تغییر نام داد.

کوچه سوم در محدوده خیابان شهید نعیمی تا خیابان شهید بهادرنژاد در محدوده خیابان قزوین واقع در منطقه ۱۷ به نام شهید جلیل گل‌دوست تغییر داد.

خیابان جدید الاحداث در محدوده خیابان مهران تا کوچه شهید حسینی در محدوده مهران منطقه ۱۹ به مهر‌آرا تغییر نام داد.

کوچه ناصر در محدوده خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به خیابان زرتشت در محدوه خیابان میدان ولیعصر (عج) در منطقه ۶ به نام شهید امیر هوشنگ قیومی تغییر نام داد.

بوستان شقایق خیابان در محدوده سعادت آباد واقع در منطقه ۲ به نام استاد ابراهیمی قنبری مهر تغییر نام داد.

خیابان مطهری حد فاصل خیابان شهید باهنر تا تقاطع خیابان‌های محمودی دوم و سوم واقع در جماران منطقه ۱ به نام استاد احمد اقتداری تغییر نام پیدا کرد.

خیابان یگانه حد فاصل خردمند تا خیابان ایرانشهر در محدوده خیابان کریمخان زند واقع در منطقه ۶ تهران به نام استاد اکبر رادی تغییر پیدا کرد.

کوچه پنجم فرعی حد فاصل خیابان دماوند – ایستگاه پل خیابان گلشن دوست واقع در خیابان دماوند در منطقه ۸ تهران به نام شهید الفرد گبری تغییر نام داد.

کوچه ارسطو حد فاصل خیابان شهید داوود گلشن دوست تا انتهای گذر در منطقه زرکش واقع در منطقه ۸ تهران به نام شهید وارطان آقاخانیان تغییر نام داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محدوده خیابان شهید حد فاصل خیابان واقع در منطقه تغییر نام تهران به نام نام استاد نام شهید کوچه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، خیابان ۳۰ تیر در قلب تاریخی تهران از گذرهای قدیمی گردشگری و غذا است که اواخر سال گذشته شهرداری تهران بنا به دلایلی از جمله تامین و رعایت موارد ایمنی مکان هایی چون موزه آبگینه و ... تصمیم گرفت تغییرات در چهره و نحوه ارائه خدمات این گذر ایجاد کند. به گفته علیرضا نادعلی، کاربری سابق این خیابان برای مدیریت شهری قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

او تاکید کرد: «درست در فضایی که گردشگران می‌توانند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود و اکنون با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدم که کاربری این گذر باید تغییر کند.»

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که کاربری فرهنگی برای این گذر پیش بینی شده است، گفت: «در طرح جدید اکثر غرفه‌ها به صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری اختصاص خواهد داشت و غرفه های غذا کمتر می شوند.» به گفته نادعلی هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

کد خبر 846869 برچسب‌ها كافه - كافه‌رستوران شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم