Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@19:53:05 GMT

با فیلم های اکران نوروز 99 آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۳۰۲

اکران نوروزی به خصوص نوبت اول آن برای صاحبان آثار متقاضی و کلیت سینما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولاً چینشی را در نظر می‌گیرند که شروع سال جدید سینمایی محکم و با قدرت در جذب مخاطب و فروش پیش برود.

اخبار فرهنگ و هنر - امسال نیز مانند سال قبل قرار بر این شده فیلم‌های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اولویت اکران نوروزی باشند و طی چند روز اخیر چند فیلم هم متقاضی اکران نوروزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده‌های ما فیلم‌های «بازیوو»، «خروج» و «انفرادی» در کنار «خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری» که قبلاً اکران نوروزی آن قطعی شده، جزو آثار اکران نوبت اول نوروز ۹۹ هستند و البته چند فیلم دیگر نیز به این چرخه اضافه خواهند شد.

«بازیوو» با موضوع کودک و نوجوان است و فضای فانتزی دارد و امیر حسین قهرایی آن را کارگردانی کرده و به تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی است.

فیلم سینمایی « خروج » به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با موضوع نقد شرایط موجود اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... کشور است و در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فرامرز قریبیان پس از سال‌ها دوری از سینما نقش اصلی مرد آن را ایفا کرده است.

فیلم کمدی « انفرادی » به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است و مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر و ... از جمله بازیگران آن هستند.

فیلم کمدی « خوب بد جلف ۲؛ ارتش سری » به کارگردانی پیمان قاسمخانی و بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی و ... است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. قرار است شروع اکران‌های نوروزی ۱۳۹۹ با هفت فیلم باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اکران نوروزی خروج ابراهیم حاتمی کیا انفرادی خوب بد جلف ۲ ارتش سری انفرادی اکران نوروزی فیلم کمدی فیلم خروج خوب بد جلف ۲ ارتش سری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند