Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت اله صیدی شهردار سنندج اظهار داشت: نصب المان‌ها و یادبود‌ها در سطح شهر نقش بسزایی درانتقال فرهنگ‌ها و ارزش هادارد.

او بیان کرد: این شهرداری در سنوات گذشته برنامه ریزی لازم در خصوص نصب پیکره یادبود ایثارومقاومت مردم کردستان را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی گفت: در راستای نصب این بنای یادبود اجرای فونداسیون بطول ۷ متر در دامنه پارک جنگلی آبیدر اجرا شد.

اوگفت: پس از اجرای فونداسیون، طراحی این بنای یادبود توسط هنرمند فرهیخته سنندجی استاد هادی ضیاء الدینی انجام و ساخت آن هم توسط استاد مسعود صمیمی انجام شد.

صیدی از آغاز عملیات نصب پیکره یادبود ایثار و مقاومت مردم کردستان در دامنه پارک جنگلی آبیدر خبر داد و گفت:‌ای پیکره در ۵ قطعه و بطول ۱۵ متر و دارای ۳۰ تن وزن است.

او اعلام کرد: پس از پایان عملیان نصب با سن پلاس و رنگ اوپوکسی عملیات رنگ آمیزی این پیکره انجام خواهد شد.

شهردار سنندج عنوان کرد: پس از اتمام عملیات نصب و رنگ آمیزی اجرای محوطه سازی، زیباسازی و همچنین نورپردازی این محل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خدمات رسانی مردم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان

مرحله سوم رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال مردان کشور در گروه R از شامگاه چهارشنبه به میزبانی سنندج شروع شد که در اولین بازی، تیم خانه بسکتبال کردستان با نتیجه ۷۱-۷۵ از هیرکان رشت شکست خورد.

این رقابت ها با حضور تیم های هیرکان رشت، رعد پدافند شیراز، شهرداری گنبد و خانه بسکتبال کردستان برگزار می شود که تیم رعد پدافند شیراز از حضور در این مرحله انصراف داد.

مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال آقایان با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار می شود و در پایان هشت تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

این رقابت‌ها به مدت سه روز در سالن آزادی سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم