Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علامه طباطبایی ۲ و ۳ اردیبهشت سال ۹۹ ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی را برگزار می‌کند.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی  ۲ و ۳ اردیبهشت سال ۹۹ در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

همایش ریاضیات و علوم انسانی با هدف عرفی نقش ریاضیات و به ویژه ریاضیات مالی در بازار‌های مالی، شناخت زمینه‌های تحقیقاتی مورد نیاز موسسات مالی و پولی کشور در جهت رفع نیاز‌های علمی و محاسباتی این موسسات، ایجاد زمینه­‌ی شناخت متقابل فعالان و دانشجویان  رشته­‌ی ریاضیات مالی و دست اندرکاران بازار‌های سرمایه و موسسات مالی و پولی با هدف کارآفرینی برای دانش آموختگان این رشته­ و ارتقاء کیفی فعالیت‌های موسسات مذکور، تبادل نظر با همکاران دانشگاهی برای ایجاد زمینه‌های پژوهشی و آموزشی مشترک، معرفی فعالیت‌های دانشگاه‌های سراسر ایران در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی مربوط به ریاضیات مالی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 متقاضیان تا ۵ اسفند ماه ۹۸ مهلت دارند نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند. نتایج داوری مقالات ۱۴ اسفند ماه اعلام خواهد شد. همچنین داوطلبان تا یکم فروردین ماه یال ۹۹ فرصت دارند در این همایش شرکت کنند.  

لازم به ذکر است؛ ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی در دانشگاه علامه طباطبائی در حالی آغاز به کار می‌کند که دانشکده علوم ریاضی و رایانه اولین میزبان دوره دکتری ریاضی مالی براساس برنامه مصوب وزارت علوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی همایش علوم انسانی دانشگاه علامه ریاضیات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام اظهار کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۴۷۹ نفر داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۱۰ نفر زن هستند.

علی‌محمدی ابراز کرد: داوطلبان حوزه‌های آزمون سراسری اداره کل آموزش و پرورش استان هفت هزار و ۴۱۴ نفر و تعداد داوطلبان حوزه‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان هفت هزار و ۶۵ نفر است.

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: کنکور سراسری نوبت اول در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی، زبان و هنر برگزار می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزار این آزمون در حوزه‌های امتحانی استان فراهم است، تصریح کرد: در شهرستان ایلام در مجموع هفت هزار و ۶۵ داوطلب شامل پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و چهار هزار و ۴۲۲ نفر زن در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ از سوم اردیبهشت آغاز و تا امروز پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس دانشگاه ایلام ابراز کرد: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود