Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: روند رو به رشدی داشتیم و من نگران تیمم نیستم، تیم‌هایی باید نگران باشند که سیر نزولی دارند. تاریخ انتشار: 08:42 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۵۳۲

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: تمرینات را به زودی از سر می‌گیریم و تلاش می‌کنیم وضعیت تیم را به لحاظ فنی ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما از نظر اعتماد به نفس مشکل داشت. مسائل حاشیه‌ای در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود. سعی کردیم این مشکلات را از بازیکنان دور کنیم و آنها را از نظر روحی - روانی تقویت کردیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که با ورود سرمربی جدید، فلسفه جدید به تیم تزریق می‌شود. هر مربی تازه‌واردی تفکرات خود را اجرا می‌کند و این تغییر نیاز به زمان دارد. با این حال آمار نشان می‌دهد بازی‌های ما رو به پیشرفت است و به مرور بهتر خواهیم شد. وقتی هدایت تیمی را در اواسط فصل به عهده می‌گیرید کار سخت‌تر است. چیز‌های زیادی باید تغییر کند و همه این مسائل زمان‌بر است. از این رو بسیاری از مربیان حتی بیرون از ایران حاضرند زمانی را استراحت کرده و بدون تیم بمانند، ولی وسط فصل تیم نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به مشغله‌های غیر فنی‌اش در تیم پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: همه مربیان با این مشکلات روبرو هستند. تیم ما هم مشکلاتی داشت. هفته قبل این حواشی کمی بیشتر شد، ولی کلا تیم ما در سازماندهی بیرون زمین مشکل داشت. حق‌وحقوق و مطالبات بازیکنان از جمله مشکلات تیم ما بود. فکر می‌کنم این موانع در حال برطرف شدن است. مسئولان شهر جم کنار مدیرعامل و سرپرست تیم صحبت‌هایی با بازیکنان کردند و آنها متوجه شدند مدیران به فکرشان هستند. خبر‌هایی هم از بیرون می‌آمد که حرف مسئولان را تایید می‌کرد. در نتیجه با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم به کارمان ادامه دهیم تا مشکلات حل شود.

افاضلی با اشاره به جایگاه پایین تیم پارس جنوبی در جدول رده‌بندی گفت: من برای تیمم احساس خطر نمی‌کنم. ممکن است اعداد، جایگاه ما در جدول را متزلزل نشان دهد، ولی هنوز ۱۰ بازی تا پایان فصل باقی مانده است. مطمئنم تیم ما از این شرایط خارج می‌شود. کیفیت کار ما رو به بهبود است و بازیکنان از نظر ذهنی بهتر شدند. مطمئن به اندازه کافی امتیاز می‌گیریم. هیچ استرسی در این خصوص ندارم. استرس برای زمانی است که شما هیچ تغییری در تیمت احساس نکنی، ولی وقتی تیم به لحاظ ذهنی، تاکتیکی و فنی رشد کرده جای نگرانی نیست. تیم‌های دیگری هم در پایین جدول شرایط مشابه با ما دارند و در حال رشد هستند، ولی در هفته‌های اخیر تیم‌هایی را دیدم که سیر نزولی دارند و آن تیم‌ها باید نگران باشند.

وی در مورد ضعف تیم پارس جنوبی جم در گلزنی خاطرنشان کرد: برای گل زدن، ما هنوز به ایده‌آل‌ها نرسیدیم. ابتدا باید موقعیت‌های گل خود را بیشتر کنیم و فکر می‌کنم به مرور زمان این اتفاق رخ می‌دهد. اگر بتوانیم موقعیت گل ایجاد کنیم به گل هم می‌رسیم و اصلا دور از دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: گرامی: جایگاه پارس در جدول بازیکنان را مضطرب کرده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم هومن افاضلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم باید نگران باشند تیم پارس جنوبی تیم هایی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه نزولی شدن قیمت دلار، بازارها در آرامش به سر می‌برند؛ اما اوضاع در بازار گوشت قرمز به طرح عجیبی اصلاً به تحولات ارز و فضاهای هیجانی کار ندارد!

منصور پوریان، رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام با بیان اینکه اوضاع بازار گوشت برعکس بسیاری از بازارهاست، می‌گوید: عرضه گوشت در بازار به‌شدت بالاست و به‌واسطه افزایش قابل‌توجه موجودی دام زنده، صف کشتار دام هم با ازدحام روبروست؛ به‌گونه‌ای که قیمت گوشت حتی با افزایش قیمت دلار هم نزولی بود.

پوریان با اشاره به واردات گوشت در اواخر سال گذشته برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، می‌افزاید: اشباع بازار باعث شد دام کمتری به کشتارگاه‌ها فرستاده شوند و حالا با زایش دام‌ها، جمعیت دام سبک کشور به ۷۱ میلیون رأس رسیده است. به گفته او، در بازار دام سنگین هم‌چنین وضعیتی وجود دارد و عرضه دام بیشتر از تقاضا برای گوشت قرمز است.

بر اساس نرخ‌های ارائه شده از سوی رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام، قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم گوشت بره در ابتدای هفته جاری ۵۵۰ هزار تومان بوده که تا دیروز با ۲۰ هزار تومان کاهش به ۵۳۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر کیلوگرم گوشت گوساله در بازار خرده‌فروشی ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پوریان با تأیید وضعیت آرام بازار گوشت، می‌گوید: درصورتی‌که دولت وضعیت فعلی را با خرید تضمینی و صادرات مدیریت کند تا دامداران زیان نکنند، بازار گوشت در ماه‌های آتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

او آسیب وضعیت فعلی بازار گوشت را زیان دامداران به‌واسطه روند نزولی قیمت و هزینه نگهداری دام آماده کشتار عنوان می‌کند و می‌افزاید: بازار فعلی، بهترین بازاری است که می‌توان برای مصرف‌کننده تصور کرد؛ اما باید مدیریت شود تا فشاری به دامداران وارد نکند که در آینده با کمبود دام‌پروری و عرضه دام مواجه شویم.

کد خبر 844977 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها گوشت قیمت - تنظیم بازار اقتصاد بازار

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد + جدول
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!