Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به پتانسیل و استعدادهای حاضر در این رشته و به ویژه در بخش بانوان این درخواست همواره وجود داشت که بازی بانوان برای بهتر دیده شدن و همچنین جذب اسپانسرهای بهتر و بیشتر پخش تلویزیونی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال؛ درباره انتصاب مهدی علی‌نژاد به عنوان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به وزیر ورزش وجوانان بابت این درایت و انتخاب تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نژاد یکی از موفق‌ترین روسای فدراسیون‌های ورزشی در ادوار گذشته بودند. امیدوارم در این پست هم بتوانند همان موفقیت‌ها را به شکل جدیدتر ادامه دهند. قطعا در این مسیر نیز جامعه ورزش و با همراهی خود کمک خواهند کرد تا اهداف ترسیم شده برای ورزش ایران تحقق یابد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد پخش تلویزیونی بازی لیگ برتر بانوان برای اولین بار در 40 سال گذشته توضیح داد: با توجه به پتانسیل و استعدادهای حاضر در این رشته و به ویژه در بخش بانوان این درخواست همواره وجود داشت که بازی بانوان برای بهتر دیده شدن و همچنین جذب اسپانسرهای بهتر و بیشتر پخش تلویزیونی شود. ازآنجایی هم که پوشش بانوان هندبالیست کاملترین نوع پوشش در ورزش بانوان است از نظر ما ایراد خاصی برای پخش وجود نداشته و ندارد. در همین راستا رایزنی های بسیاری را انجام دادیم که در نهایت منجر به پخش یکی از بازی‌های لیگ شد. خوشبختانه استقبال خوبی هم صورت گرفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا این روند ادامه دار خواهد بود یا خیر؟ گفت: لیگ به پایان رسیده اما قطعا برای فصل بعد هم تلاش خواهیم کرد مسابقات لیگ بانوان از طریق رسانه ملی پخش شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان پخش تلویزیونی علیرضا پاکدل لیگ برتر بانوان رئیس فدراسیون هندبال پخش تلویزیونی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»