Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:59:02 GMT

نشت گاز «ال پی جی» در شهر صنعتی البرز مهار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۵۹۷

نشت گاز «ال پی جی» در شهر صنعتی البرز مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت اله مهدیخانی در این باره اظهار کرد: شرکت بلورک البرز دارای دو مخزن بزرگ گاز ال پی جی به ظرفیت ۴ تن است که دچار نشت گاز و بروز حالت اضطراری شد.

وی افزود: با اقدام به موقع نیروهای امدادی، نشت گاز ال پی جی در شهر صنعتی البرز بدون سانحه مهار شد.

مهدیخانی بیان کرد: استان قزوین به دلیل استقرار چندین شهرک و ناحیه صنعتی و واحدهای دارای مواد شیمیایی خطرناک و نیز مواد قابل احتراق و انفجار، پتانسیل بسیار بالایی در رخداد سوانح انسان ساختی از قبیل آتش سوزی و نشت مواد شیمیایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر اداره کل مدیریت بحران استان به همراهی دانشگاه علوم پزشکی، طرحی را با عنوان شناسایی صنایع پر خطر و بازرسی ادواری از واحدهای صنعتی استان در زمینه کاهش رخدادها و سوانح شایع در بخش صنعت آغاز کرد که متأسفانه برخی از واحدها همکاری لازم را با کارشناسان اعزامی برای کنترل تأسیسات و مواد خطرناک نداشته اند.

کد خبر 4856618

منبع: مهر

کلیدواژه: نشت گاز کلر استانداری قزوین انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه ال پی جی نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج