Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیکومادرید موفق شد در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول به پیروزی خوبی دست پیدا کند.
به گزارش آریا، در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم اتلتیکومادرید و لیورپول از ساعت 23:30 در ورزشگاه واندامتروپولیتانو به مصاف هم رفتند. در نیمه اول اتلتیکو خیلی سریع به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه کرنر کوکه در شلوغی و سردرگمی مدافعین لیورپول در محوطه جریمه به سائول رسید و این هافبک خوش نقش دروازه لیورپول را در دقیقه 4 گشود. بعد از این گل مطابق انتظار اتلتیکو به عقب نشست و لیورپول مالک مطلق توپ و میدان بود. با این وجود، موقعیت‌های خطرناک شاگردان سیمئونه بیشتر از لیورپول بود و آن‌ها می‌توانستند فاصله را بیشتر کنند که آلوارو موراتا قدر موقعیت‌ها را ندانست.
در نیمه دوم لیورپول کمی نظم بیشتری به فاز هجومی خود داد و چند موقعیت خیلی خوب سمت دروازه اوبلاک خلق کرد. در دقیقه 53 صلاح شانس باز کردن دروازه اتلتیکو را داشت که ضربه سرش با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه 65 موراتا می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما بار دیگر در زدن ضربه آخر ناکام ماند. در دقیقه 69 سانتر اوریگی در بین مدافعان اتلتیکو به هندرسون رسید، اما ضربه سر کاپیتان لیورپول خیلی خطرناک به بیرون رفت. در نهایت مدافع عنوان قهرمانی با حساب 0-1 مغلوب اتلتیکومادرید شد تا دیدار سختی در آنفیلد داشته باشند.

دو تیم دورتموند و پاریسن ژرمن از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند که در پایان دورتموند موفق شد به پیروزی برسد. در نیمه اول شاهد بازی متعادل و کمی کسل کننده از هر دو تیم بودیم. دورتموند یک موقعیت خوب داشت که نتوانست از آن استفاده کند.
در نیمه دوم دو تیم حملات بیشتری سمت دروازه یک‌دیگر طراحی کردند. در دقیقه 69 این دورتموند بود که توسط ارلینگ هالند فوق ستاره جوان خود، قفل دروازه پاریسن ژرمن را باز کرد. در دقیقه 75 روی اشتباه بد زاگادو و پاس عرضی کیلیان امباپه، نیمار بازی را به تساوی کشاند، اما 2 دقیقه بعد هالند با یک شوت محکم گل دوم دورتموند را به ثمر رساند تا دورتموند به پیروزی 2-1 برسد.
هالند با دو گلی که در اولین حضورش با پیراهن دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، به رکورد 10 گل در هفت بازی فصل جاری این تورنومنت رسید. او به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در یک فصل با پیراهن دو تیم گلزنی می‌کند.
شرح گل‌ها:
دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن | ارلینگ هالند (دقیقه 69): پاس کاری بازیکنان دورتموند و فرار از پرس منجر شد تا توپ در سمت راست خط هجومی دورتموند به اشرف حکیمی برسد، اشرف توپ را به داخل محوطه فرستاد و گریرو تک‌ضرب اقدام به شوت‌زنی کرد، توپ با برخورد به دفاع بین ناواس و هالند قرار گرفت که مهاجم دورتموند خود را به توپ رساند و ضربه‌اش را به سقف دروازه چسباند.
دورتموند 1-1 پاری سن ژرمن | نیمار (دقیقه 75): حرکت امباپه از پشت محوطه دورتموند با از میان برداشتن رینا و همچنین زاگادو (روی تکل بد این بازیکن) همراه شد. امباپه به داخل محوطه آمد و با یک پاس بورکی را در موقعیت تک به تک از پیش رو برداشت تا نیمار دروازه خالی دورتموند را باز کند.
دورتموند 2-1 پاری سن ژرمن | ارلینگ هالند (دقیقه 77): رینا در زمین پاری سن ژرمن صاحب توپ بود. او ارلینگ هالند را صاحب توپ کرد تا هالند با اندکی حرکت رو به جلو از روی خط محوطه با یک ضربه مهار نشدنی و تماشایی گل دوم خودش و دورتموند را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیورپول اتلتیکومادرید دورتموند پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا دقیقه 69 گل دوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس تیم ملوان انزلی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.
در این مسابقه ابتدا ملوان با گل دقیقه ۱۱ محمد رضا سلیمانی از حریفش پیش افتاد و نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفت. 
در نیمه دوم اما زردپوشان اصفهانی در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را شهریار مغانلو به گل تبدیل کرد تا شاگردان ژوزه مورایس به بازی برگردند و در ادامه در دقیقه ۷۴ باز هم سپاهان توسط مغانلو به گل رسید تا این تیم با ۳ امتیاز از آوردگاه انزلی خارج شود.
ملوان با این نتیجه ۳۸ امتیازی ماند و جایگاهش در رده پنجم جدول تغییری نکرد، اما سپاهان به لطف این برد خارج از خانه با ۴۵ امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم