Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:14:06 GMT

غیبت در انتخابات مانند غیبت در عرصه جهاد و دین است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۸۲۷

غیبت در انتخابات مانند غیبت در عرصه جهاد و دین است

نمایندۀ ولی فقیه در استان قزوین گفت: غیبت در انتخابات مانند غیبت در راهپیمایی و غیبت در عبادت، بندگی و عرصه‌‌ی جهاد و دین است و ما وظیفه داریم با همه وجود در این عرصه حضور فعال و جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی شب گذشته در ابتدای جلسه تفسیر قرآن کریم اظهار کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن متمایز و متفاوت ظاهر شدند و حماسه‌‌ی عظیم‌تری خلق کردند و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات نیز امتحان دیگر برای همه اقشار جامعه است، تصریح کرد: در انتخابات باید هوشمندانه، هوشیارانه و فعال حضور داشته باشیم.

امام جمعه قزوین افزود: غیبت در انتخابات مانند غیبت در راهپیمایی و غیبت در عبادت، بندگی و عرصه‌‌ی جهاد و دین است و ما وظیفه داریم با همه وجود در این عرصه حضور جدی داشته باشیم تا از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاییم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه فعال بودن در انتخابات به معنای مشارکت حداکثری است، بیان کرد: فعال بودن در انتخابات یعنی معیارها و ملاک‌ها را برای مردم تبیین کنیم تا بتوانند انتخابی درست داشته باشند.

وی تأکید کرد: نباید معیارها برای رأی دادن به افراد، نگاه قومی، قبیله‌ای و یا بریز و بپاش نامزدها باشد زیرا چنین نگاهی برخاسته از فرهنگ غرب و دوران جاهلیت است و در مقابل فرهنگ دینی قرار دارد.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی این است که انتخاب افراد اصلح را بر اساس ایمان افراد انجام دهیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند باید ببینیم چه کسانی ایمان قوی، تقوا، بصیرت، اخلاص و شجاعت دارند و براساس آن انتخاب کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: باید به کسانی رأی بدهیم که افکار و اندیشه‌های سردار سلیمانی در او دیده شود و سمت و سوی آن سردار رشید اسلام را داشته باشند. اگر بر اساس ایمان و تقوا وارد میدان انتخابات بشویم، ذخیره آخرتمان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات قرآن کریم نماینده ولی فقیه مشارکت فعال حضور آگاهانه انتخاب اصلح جهاد و دین داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • اژه ای: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند