Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی اعظم کرواسی در دیدار سفیر ایران تاکید کرد: فضای آزاد فعالیت پیروان ادیان الهی در ایران قابل تامل است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «پرویز اسماعیلى»، سفیر ایران در کرواسی، در دیدار با «عزیز حسنویچ»، مفتی اعظم و رئیس مشیخت اسلامی کرواسی، تاکید کرد: پیام اصلی ادیان الهی و بویژه اسلام، صلح، دوستی و همکاری است و تنها راه عبور جهان از مشکلات فعلی گفتگو و پیروی از تعالیم پیامبران الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز حسنویچ مفتی اعظم و رئیس مشیخت اسلامی کرواسی نیز با اشاره به سفر ۴ سال گذشته نمایندگان ادیان کرواسی به ایران و همچنین حضور خود در سفر آوریل ۲۰۱۶ میلادی رئیس جمهور کشورش به تهران گفت: مشاهده نزدیک فضای مناسب و آزاد فعالیت پیروان ادیان الهی در ایران همواره هیات های اعزامی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا یوسفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در نخستین نشست شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی ضمن قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای اوامر مقام معظم رهبری درباره تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: حمله موشکی به رژیم جعلی صهیونیستی که در پاسخ به حمله به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق و در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار جمهوری اسلامی صورت گرفت، ضرورتی انکارناپذیر و مبتنی بر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بوده است.

وی اضافه کرد: مسلماً از این پس تاریخ منطقه غرب آسیا و معادلات آن به قبل و بعد از این حمله تحسین‌برانگیز تقسیم خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌خصوص در ماه‌های اخیر در غزه گفت: این حمله آغاز ماجرا در پاسخ به سال‌ها جنایت رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی و مرهمی کوچک بر قلب داغدار خانواده‌های شهدا بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران