Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:02:25 GMT

عکاس شبستان گیلان برگزیده کشوری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۹۵۱

عکاس شبستان گیلان برگزیده کشوری شد

«حمیدرضا علیپور» عکاس خبرگزاری شبستان گیلان در مسابقه عکس یادمان سردار ایران به میزبانی دانشگاه سوره، مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، اختتامیه کنگره ادبی هنری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر» عصر روز گذشته (۲۹ بهمن) در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه که در ۲ بخش کنگره شعر پرواز تا خورشید و نمایشگاه آثار هنری تجسمی، نقاشی، عکاسی و گرافیک با محوریت شهادت و مقاومت برگزار شده بود، با حضور مسئولین و هنرمندان از سراسر کشور، برگزیدگان خود را شناخت.

 

طبق گفته دبیر مسابقه عکس، آثار فاخری از ۱۴۷ عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری ۳۰ اثر به نمایشگاه راه یافت و از ۱۸ تا ۲۹ بهمن ماه در گالری آیه دانشگاه سوره به معرض دید عموم قرار گرفت.

 

«حمیدرضا علیپور» عکاس خبرگزاری شبستان در گیلان با ارسال ۴ عکس در این مسابقه شرکت کرد که ۲ عکس آن با عنوان «شوق پرواز» به نمایشگاه راه یافت.

 

طبق اعلام بیانیه هیئت داوران بخش عکس، رتبه‌های اول تا سوم این مسابقه به ترتیب به مهدی آقابابایی، حمیدرضا علیپور و فاطمه تحریری زنگنه تعلق گرفت و همچنین از سه نفر به عنوان شایسته تقدیر، تجلیل شد.

 

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه سوره خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر هنرستان شهید احمد دانش  بردسکن گفت:  نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان در هفته مشاغل با هدف نمایش توانایی های علمی، هنری و مهارتی هنرجویانِ این هنرستان و معرفی رشته های تحصیلی این هنرستان در شاخه کاردانش به دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه  سال آینده برپا شد.

 

 زهرا صمیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوم  تا ۱۱ اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و سایر علاقه مندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه 15 غرفه از توانمندی های هنرجویان این هنرستان در رشته های مختلف از جمله مدیریت خانواده، مشاوره، چهره سازی،  دوخت لباس  شب  و عروس، مهارت سالم زیستن، کامپیوتر و تربیت بدنی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

صمیمی عنوان کرد: رشته های تحصیلی هنرستان شهید احمد دانش در شاخه کاردانش، گرافیک، رایانه ای، طراحی دوخت لباس شب و عروس، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده است و در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷۰ دانش آموز دختر در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر با توجه به گرایش بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی با کمبود فضای کارگاهی و آموزشی و  همچنین کمبود تجهیزات کارگاهی مواجه هستیم که حمایت و توجه بیشتر  مسئولان را به این هنرستان می طلبد.

 

نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان شهید احمد دانش بردسکن در محل ساختمان شهید لندی این  هنرستان برپاست.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • آثار هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود
  • نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه
  • برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» معرفی‌ شدند