Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن نیکوکاری در اسفندماه خبر داد و گفت: در آستانه سال نو شمسی و طبق سال‌های گذشته جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه و با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» آغاز می شود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

سید ابوالفضل پرپنچی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با تشریح برنامه‌های جشن نیکوکاری اظهار کرد: کمیته امداد استان تهران همچون سال‌های گذشته و در آستانه سال نو شمسی و عید نوروز با استقرار پایگاه‌های این جشن در سراسر استان کمک‌های مردم نوع دوست را دریافت و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال همزمان با 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در مدارس آغاز می‌شود، ادامه داد: این جشن در  روز پنج شنبه 15  در میادین اصلی شهر و جمعه 16 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید نیازمندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشن با همکاری صدا‌ و‌ سیما و بسیج برگزار می‌شود.

پرپنچی گفت: همه ادارات کمیته امداد استان تهران( ادارات شهر تهران و شهرستان‌ها)،  مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های اصلی در سطح شهرها آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست استان هستند.

وی همچنین به روش‌های الکترونیکی مشارکت در جشن نیکوکاری اشاره و تصریح کرد: سامانه تلفنی 7355 و درج عدد 16 و سایت کمیته امداد استان تهران به آدرس  tehran.emdad.ir آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار استان است.

شرایط بهزیستی برای تحویل فرزندخوانده به خانواده‌های متقاضی اعلام شدتأمین جهیزیه 200 زوج تحت پوشش بهزیستی توسط مجمع خیرین کشورکاندیداهای مجلس حق استفاده از امکانات بهزیستی برای تبلیغات ندارند

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان تهران جشن نیکوکاری کمک های مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد