Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از دیلی صباح، همزمان با ۱۵۰ اُمین سالگرد گشایش آبراهه سوئز، دولت مصر اعلام کرد که در حال انجام اقدامات مقدماتی برای ساخت یک پایگاه نظامی جدید در مرزهای شرقی این کشور با هدف تأمین امنیت کانال سوئز است.

روزنامه میدل ایست مانیتور به نقل از منابع آگاه گزارش داد: «این پایگاه جدید امنیت محموله‌ها، تونل‌ها و همچنین منطقه اقتصادی در این کانال [سوئز] را تأمین خواهد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه نظامی جدید در منطقه ابو سلطان در بخش اسماعیلیه و در امتداد منطقه‌ای با وسعت ۱۶۰ هزار جریب ساخته می‌شود.

گفتنی است که هفته گذشته، رئیس منطقه اقتصادی کانال سوئز از طرح‌هایی برای تشکیل یک بازوی سرمایه گذاری جهت تأمین بودجه پروژه‌هایی در امتداد کانال سوئز خبر داد.

در همین راستا، دولت مصر ظرف سالهای اخیر میلیاردها دلار سرمایه گذاری را به ارتقا زیرساختها در کانال سوئز- که دریای سرخ را به دریای مدیترانه متصل می‌کند- اختصاص داده و در تلاش است تا آمادها، خدمات دریایی، تولید، فناوری اطلاعات و صنایع تولید برق را به این منطقه جذب کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مصر پایگاه نظامی کانال سوئز امنیت قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پایگاه نظامی کانال سوئز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!

خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: وقتی در یک پایگاه نظامی اسرائیل بودیم و فیلمبرداری تمام شد از ما خواسته شد که بخشی از گفته‌های سخنگوی فارسی‌زبان ارتش را حذف کنیم. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «کسری ناجی» خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: وقتی در یک پایگاه نظامی اسرائیل بودیم و فیلمبرداری تمام شد، ارتش اسرائیل فیلم‌های ما را بازبینی کرد و از ما خواسته شد که بخشی از گفته‌های سخنگوی فارسی‌زبان ارتش را حذف کنیم.

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد