Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:01:07 GMT

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۰۸۹

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا فروتن گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور تولیدکنندگان برتر و نمایندگی‌های فروش محصولات و تجهیزات ساختمانی استان‌های کردستان، تهران، آذربایجان‌های غربی و شرقی، اصفهان و خراسان رضوی برپا شده است.

او افزود: تولیدکنندگان و نمایندگی‌های فروش محصولات و تجهیزات ساختمانی در ۵۵ غرفه در این نمایشگاه مستقر شدند که از این تعداد ۳۰ غرفه مربوط به واحد‌های تولیدی استان کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروتن یادآور شد: از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل شیرآلات بهداشتی، شیشه‌های دوجداره و عایق‌های ساختمانی، گچ وسیمان، سیستم‌های گرمایشی، دستگیره در‌های هوشمند، انواع درب و پنجره، درب ضد سرقت و بلوک‌های سبک است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در سنندج دایر شده است، افزود:  شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت ساختمانی تولیدکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی