Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:00:26 GMT

سرنوشت کشتی گیر جنجالی چه خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۰۹۵

سرنوشت کشتی گیر جنجالی چه خواهد بود؟

بعد از اتفاقات عجیبی که برای فرنگی کار ایرانی در هند رخ داد، همه منتظر توضیح فدراسیون کشتی هستند. 

به گزارش "ورزش سه"، نام بهروز هدایت شاید حتی در صورت کسب مدال طلای آسیا هم اینقدر سر زبان ها نمی افتاد! این فرنگی کار وزن ٨٧ کیلوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از انصراف عجیبش در فاصله ۶ ثانیه به پایان وقت مبارزه با وجود برتری ٧ امتیازی عصر دیروز در سالن حاضر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در حالی که برای تایید مصدومیت هدایت، این کشتی گیر باید به سالن مراجعه می کرد تا با مجوز پزشک در دیدار رده بندی شرکت نکند، او ترجیح داد در هتل بماند. 

 

این اتفاق باعث شد بهروز هدایت از جدول مسابقات کنار گذاشته شود و با دیسکالیفه او ایران هیچ امتیازی از این وزن نگرفت. 

 

کادرفنی تیم ملی علاقه ای به توضیح در این رابطه ندارند و وظیفه پاسخگویی را بر گردن فدراسیون می دانند. 

 

با این وضعیت باید منتظر شفاف سازی فدراسیون کشتی باشیم تا حداقل یک نفر درباره اتفاقات رخ داده و شایعات مربوط به دوپینگ پاسخ دهد.

فرنگی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک

به گزارش همشهری انلاین محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران عبور کند.

سعید اسماعیلی ستاره ۲۰ ساله کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان، چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا نیز با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

طبق شنیده‌ها کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده اعزامی ایران به المپیک پاریس، قصد دارد گرایی و اسماعیلی را به تورنمنت رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود،‌ اعزام کنند تا در نهایت با توجه به نتایج به دست آمده یا مبارزه رو در رو نسبت به انتخاب ملی‌پوش اعزامی ایران به المپیک از میان گرایی و اسماعیلی اقدام کند.

توانایی‌های فنی اسماعیلی در حدی است که برخی کارشناسان و تصمیم‌گیران فنی او را فنی ترین فرنگی‌کارد ایران بعد از دوران طلایی حمید سوریان می‌دانند.

از سوی دیگر گرایی نیز هر چند طی یکی دو سال اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و با مشکل کاهش وزن نیز روبرو است، اما نمی‌توان به سادگی از کنار شایستگی و تجربه او گذشت.

کد خبر 846625 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا