Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: در مجموعه انقلاب ما امکانات خوبی داریم و پیمان فخری واقعا برای کشتی سنگ تمام گذاشت. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عدم همراهی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کاری‌ام از همان روز اول این بود تا جایی که امکان دارد در اعزام‌ها حضور نداشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که در تعریف پست مدیریت تیم‌های ملی آمده که باید در چنین سفرهایی حضور داشته باشیم اما نمی‌خواهیم آقایان فکر کنند که عشق مسافرت هستیم.

وی در مورد وضعیت آزادکاران اعزامی به هند تاکید کرد: الحمدالله وضعیت خوب است. چیزی که جای خوشحالی دارد، این است که نشاط خوبی بر اردوها حکمفرماست و این امید وجود دارد که همه بچه‌ها شانس کسب دوبنده تیم ملی را دارند و با همین انگیزه کار می‌کنند. از مسئولان کمیته ملی المپیک و خصوصا پیمان فخری هم تشکر می‌کنم که امکانات خوبی در آکادمی ملی المپیک در اختیار تیم ملی کشتی آزاد قرار گرفت. بچه‌ها خوب کار می‌کنند. به هرحال بچه‌هایی که شانس حضور در المپیک را دارند، یک عده مشخص و محدود هستند، با این وجود سیاست کاری ما این بود که حتما در هر 10 وزن و حتی در اوزان غیرالمپیکی، بچه‌ها را زیر نظر داشته باشیم.

کاوه ادامه داد: نخواستیم که کشتی گیران 4 وزن غیرالمپیکی را رها کنیم و از این فرصت برای شناسایی کشتی گیران جوان و مستعد استفاده می‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا فضای اروپایی مجموعه ورزشی انقلاب که محمد بنا به آن اشاره کرده، برای تیم ملی کشتی آزاد مشکل ساز نمی‌شود؟! گفت: اکثر رشته‌های ورزشی در این محل تمرین می‌کنند. من فکر می‌کنم اینجور صحبت‌ها اصلا خوب نباشد. در مجموعه انقلاب ما امکانات خوبی داریم و پیمان فخری واقعا برای کشتی سنگ تمام گذاشت. تمام امکاناتی که می‌خواستیم آنجا در اختیارمان بود و باید هم تعامل داشت و در کنارش به فکر این باشیم که باری از دوش کشتی برداریم. فکر می‌کنم کسانی که می خواهند قهرمان جهان و المپیک شوند، آنقدر بزرگ و بابرنامه هستند که این مسائل خللی در کارشان ایجاد نکند. من فکر می‌کنم چنین حرفی در چنین جایگاهی درست نباشد.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز در 5 وزن نخست



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی تیم ملی کشتی آزاد امکانات خوبی تیم های ملی پیمان فخری فکر می کنم بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه تر می‌کند بیان داشت؛ خوشبختانه همه مسئولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی افزود؛ با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد؛ برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند بیان داشت؛ با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

کد خبر 6063730

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم