Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سعید احمدی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب، این دوره از انتخابات را همچون تمام برهه های حساس نظام، رصد می کنند و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای یاس و ناامیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در پای صندوق های رای اظهار کرد: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات تکلیفی برای همه ماست، گفت: اینکه مردم بتوانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند نمادی از مردم سالاری دینی در جامعه است.

 

وی ادامه داد: لازم است تا مردم در انتخاب فرد مورد نظر شاخص هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است در نظر بگیرند؛ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها در فرمایشات مختلف، ویژگی‌های نماینده اصلح را بیان کرده‌اند.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه نماینده اصلح باید منافع ملی را بر منافع شخصی خود مقدم بداند، گفت: یک نماینده باید تقوای اجتماعی و سیاسی لازم را داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نماینده اصلح باید برای حل مشکلات جامعه و مردم تلاش کند، افزود: صداقت و شفافیت در کارها از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح است.

 

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن هم از دیگر شاخصه های یک نماینده اصلح است، گفت: اگر نماینده از جنس مردم باید به مسائل و مشکلات هم آگاهی دارد از اینرو درد مردم را می فهمد و برای حل آن تلاش می کند.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به یانکه یک نماینده اصلح در طراز انقلاب بوده و منافع ملی را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح می‌دهد، خاطرنشان کرد: لازم است تا نخبگان جامعه هم نسبت به معرفی افراد اصلح به مردم تلاش کنند.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، دشمنان این دوره از انتخابات را همچون تمام برهه های حساس انقلاب، رصد می کنند و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای یاس و ناامیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان انتخابات مجلس مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یاس و ناامیدی دشمن حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نماینده اصلح حجت الاسلام یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 206 نفر از نمایندگان مجلس درباره تقدیر و تشکر از تولید و پخش  ویژه برنامه‌های انتخابات مجلس، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توسط رسانه ملی را قرائت کرد. 

 متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی، فراگیرترین و مهم ترین رسانه-دانشگاه کشور، نقش بی بدیلی در تربیت دینی جامعه، و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی، در ابعاد داخلی و بین المللی دارد.

 این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی، ضمن ایجاد طراوت معنویت و امید و ایمان در متن و بطن جامعه، در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش، ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی «محفل» نمود بارز آن بوده است.

 در دیگرسو، رسانه ملی با ایجاد ظرفیت های جدید و تولید برنامه‌های متنوع؛ متعدد در قالب های مختلف، ضمن هم افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات، زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

 بر همین اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صداوسیما، مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته، و تلاش های رئیس سازمان صداوسیما، جناب آقای دکتر پیمان جبلی، و همکاران پرتلاش و سخت کوش ایشان در رسانه ملی اعلام می دارند.

 والسلام علیکم و رحمه الله

دیگر خبرها

  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد