Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@07:06:37 GMT

چرا کریم باقری دستیار اسکوچیچ نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۲۷۵

چرا کریم باقری دستیار اسکوچیچ نمی‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

در میان تعجب همگان دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب و معرفی شد. از ملادن زگانیر، مربی دروازه‌بان سابق صنعت نفت و تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی و تونی اوسنیک، دستیار اسکوچیچ در صنعت نفت که سابقه فعالیت در تیم ملی اسلوونی را هم دارد به عنوان دستیاران سرمربی جدید تیم ملی کشورمان نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد دستیار ایرانی اسم سه گزینه به گوش می‌رسد. وحید هاشمیان که تنها دستیار ایرانی مارک ویلموتس در تیم ملی کشورمان بود، یکی از گزینه ها برای حضور در کادر فنی جدید تیم ملی است. البته او مخالفانی هم دارد که معتقدند نتوانست در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس کمکی به تیم ملی کند. البته خود او هم چندان مایل به کار کردن با اسکوچیچ نیست.

دومین گزینه مارکار آقاجانیان است. او هم که در زمان کارلوس کی روش، هشت سال دستیارش بود از سوی برخی مدیران فدراسیون به اسکوچیچ پیشنهاد شده، اما بعید است سرمربی کروات از ته دل دوست داشته باشد با دستیار مرد پرتغالی کار کند!

سومین گزینه، اما کریم باقری است. دستیار ۴ سال گذشته برانکو که هم‌اکنون کمک یحیی گل‌محمدی است. اسکوچیچ موافق کریم باقری است و فدراسیون هم مشکلی ندارد اما...

قرارداد کریم باقری با پرسپولیس یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای یک فصل است که به طور قطع و یقین تیم ملی و فدراسیون فوتبال قادر به پرداخت چنین پولی نیست. بنابراین حضور کریم باقری در تیم ملی منتفی به نظر می‌رسد.

خبرورزشی 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کریم باقری اسکوچیچ کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم