Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس پلیس تهران بزرگ از دو الی سه مورد امنیتی درخصوص انتخابات خبر داد و گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شده و دو نفر از این افراد سابقه دار هستند. تاریخ انتشار: 09:43 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۵۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت انتخابات، گفت: جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره انتخابات خبرگان برگزار شد تا به شکل بهتری یازدهمین دوره انتخابات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و شهرری۴هزار و ۵۵۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده اشت.

سردار رحیمی با اشاره به حضور پلیس گفت: حضور ۱۴هزار نیرو در تیم‌های ویژه اطلاعاتی برای انتخابات پیش بینی شده است. همچنین تامین امنیت صندوق‌های انتخابات و ترافیک و نظم و امنیت را برعهده دارد و امیدواریم بتوانیم با تمهیدات سنگین و ویژه‌ای که در نظر گرفته این وضعیت خوب امنیتی را در سطح شهر تهران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: تکذیب واژگونی آمبولانس به علت سرعت زیاد/آمبولانس‌ها تابع مقررات تردد می‌کنند

وی با بیان اینکه به طور کامل نیرو پیش بینی شده تا انتخابات خوبی را داشته باشیم تصریح کرد: در این مدت دو الی سه مورد امنیتی داشتیم این اقدامات در برخی موارد ناکام و در برخی موفق بوده‌اند البته همه عوامل مرتبط با آن دستگیر شدند. در این رابطه پلیس سه نفر دستگیر را کرده است که دو نفر از این افراد سابقه دار بوده‌اند.

وی درباره تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: تخلفاتی در دو بخش فضای حقیقی و مجازی داشتیم البته این تخلفات نکته قابل ذکری نداشته است و تنها در پاره کردن بنر خلاصه شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس حسین رحیمی امنیت انتخابات دوره انتخابات پیش بینی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدئوهای امنیتی بر پایه هوش مصنوعی ساخته شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیوهای امنیتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی ساخته شد
  • کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند