Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس دانشگاه فرهنگیان از اعلام آمادگی این دانشگاه از حیث نیروی انسانی و فضا برای برگزاری انتخابات مجلس خبر داد.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره تمهیدات این دانشگاه برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر حضور موثر و همه جانبه استادان، کارکنان و دانشجو معلمان تاکید داریم؛ بر همین اساس سعی کردیم تا شور و نشاط انتخاباتی در فضای دانشگاه برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همواره بر حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای ادای تکلیف تاکید داریم اما طرفداری از نامزد یا طیف خاصی را منع کردیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان پردیس‌های دانشگاهی در اختیار نامزد خاصی قرار نمی‌گیرد،‌ تصریح کرد: فضای پردیس‌ها را به گونه‌ای تعریف کردیم که دانشجومعلمان ضمن توجه به تکلیف سیاسی خود از هر طیف سیاسی برای پرسش و پاسخ،‌صندلی داغ و برگزاری مناظرات انتخاباتی دعوت کنند.

خنیفر از اعلام آمادگی برای برپایی انتخابات در ۹۷ پردیس دانشگاهی سراسر کشور خبر داد و گفت: در این زمینه اعلام آمادگی کردیم تا هم از لحاظ فضا و هم نیروی انسانی به برگزاری هر چه باشکوهتر و عزتمندانه انتخابات کمک کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام آمادگی پردیس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد