Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شکرالله حسن‌بیگی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان تهران با مسئولان اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه قانونمداری سرلوحه کار مجریان انتخابات در استان تهران است، اظهار کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، عدم دخالت و صیانت از آرای مردم موارد مهمی هستند که در ذیل قانونمداری می‌گنجند.

اخبار سیاسی- وی افزود: نباید اجازه دهیم دیگران در اجرای انتخابات و فرآیند مهم برگزاری آن دخالت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان‌ تهران گفت: پیش از زمان آغاز تبلیغات نامزدها با تبلیغات زودهنگام برخورد شد و در زمان رسمی تبلیغات نیز با موارد خارج از ضوابط و مقررات قانونی تبلیغات برخورد می‌شود.

حسن‌بیگی با بیان اینکه پنجشنبه یکم اسفندماه ستاد تبلیغات کاندیداها باید تعطیل باشد، گفت: حضور افراد در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در روز پنجشنبه و جمعه با وجود عدم کار تبلیغی پذیرفتنی نیست و این ستادها باید بطور کامل تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات دوم اسفند با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود تهدیدات دشمنان کمتر خواهد شد، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش دست‌اندرکاران انتخابات از جمله نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعب اخذ رای، کاربران رایانه و ... تصریح کرد: اقدامات لازم‌جهت برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان اسلامشهر انجام شده و ان‌شاءالله با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای تاریخی رقم خواهد خورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات حسن بیگی انتخابات مجلس نامزدهای انتخابات ستادهای تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!

به گزارش خبرآنلاین انتخابات برای تعیین سرنوشت ۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به «لوک سابا» از امروز جمعه آغاز شد؛ انتخاباتی که به موجب آن نزدیک به یک میلیارد رای دهنده در مدت بیش از یک ماه تا تاریخ اول ژوئن در آن شرکت کرده و به نامزد و حزب مورد نظر خود رای می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک دو رقیب اصلی در انتخابات سراسری پر جمعیت‌ترین کشور جهان عبارتند از «ائتلاف دموکراتیک ملی» که توسط حزب «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند موسوم به حزب «بهاراتیا جاناتا»، رهبری می‌شود و ائتلافی متشکل از ۲۶ حزب موسوم به «ائتلاف فراگیر توسعه ملی هند» که رهبری آن را حزب مخالف اصلی یعنی «حزب کنگره ملی هند» بر عهده دارد.

به نقل از ایسنا ۹۶۹ میلیون نفر رای‌دهنده هندی واجد شرایط شرکت در این انتخاباتی که در هفت مرحله برگزار می‌شود، هستند. اولین مرحله در بازه زمانی ۱۹-۲۵ آوریل در ۱۰۲ حوزه انتخاباتی و ۲۱ ایالت برگزار می‌شود. پس از این مرحله نیز تعداد ۴۴۲ حوزه انتخاباتی و ۵۸ ایالت دیگر تا اول ژوئن در مراحل بعدی انتخابات که تا اول ژوئن به پایان خواهد رسید، شرکت خواهند کرد. شمارش آرای انتخابات نیز از روز چهارم ژوئن شروع خواهد شد.

نخست‌وزیر هند همچنان امیدوار است برای سومین دوره متوالی پیروز انتخابات سراسری شود در حالی که احزاب مخالف می‌گویند در صورت ماندن او در قدرت، هندی‌ها بسیاری از آزادی‌ها را از دست خواهند داد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا متعلق به مودی و متحدانش برای سومین بار در انتخابات پارلمان هند پیروز خواهند شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897009

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها؛ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان