Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شاهرخی صبح چهارشنبه در جمع شورای قرارگاه اظهار کرد: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی یکی از مجموعه‌های با نشاط، پرانگیزه، امیدآفرین، پرخیر و برکت و منشأ اثر است که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در ۵ کارگروه به مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از جمع‌هایی که خیلی دنبال می‌کنم و برنامه ریزی می‌کنم در جمعشان حضور پیدا کنم، همین جمع قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه مجموعه‌ای با نشاط، پرانگیزه، امیدآفرین، پرخیر و برکت و منشأ اثر است که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در ۵ کارگروه به مردم انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: یکی از کارکردهای اساسی قرارگاه عمق بخشی، تعمیق ارزش‌های محوری و بنیادی انقلاب اسلامی است.

شاهرخی در ادامه گفت: از ویژگی‌های دیگر قرارگاه پیشرفت، انجام اقدامات متناسب با بوم روستا و منطقه، اقتضایی عمل کردن، خلاقیت و ابتکار در کار داشتن است.

سردار شاهرخی در ادامه افزود: خود کفایی روستاها در بعُد اقتصادی باید رونق بگیرد و خانوارهای ساکن روستا دستشان در جیب خودشان باشد و وابستگی روستا به شهر باید به حداقل برسد. روستا باید تولید کننده باشد و محتاج شهر نباشد و اگر چنین شود کمک بزرگی به اقتصاد می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در قزوین ۳۰ درصد روستا نشین هستند و اگر تولید کننده باشند حساب کنید چه فراوانی و برکتی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای ما این است که بگوییم مردم روستا تولید کننده شدند و در تولید نان، روغن تخم مرغ، گوشت، مرغ و … به خودکفایی رسیده اند که البته بخشی از این اقدامات توسط قرارگاه در روستاها انجام شده است و باید تلاش بیشتری کنیم تا این مساله در همه روستاها فراگیر شود.

سردار شاهرخی گفت: یکی از اقدامات مؤثر قرارگاه پیشرفت و آبادانی تغییر سبک زندگی مردم می‌باشد و این کار عظیمی است و بنده می‌خواهم در سال ۹۹ رونق بیشتری در این بخش صورت بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور حداکثری و مشارکت مردم باری دیگر اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

کد خبر 4856692

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شاهرخی محرومیت زدایی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی فرمانده سپاه صاحب الامر تولید کننده استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قزوین تحقق وعده صادق را جشن گرفتند+ فیلم

مردم ولایتمدار و انقلابی استان قزوین بعدازظهر امروز با حضور در پیاده راه میدان آزادی این شهر از اقدامات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاضب و کودک کش صهیونیستی حمایت کرده و جشن و شادی برپا کردند.

مردم دیار مینودری با شعار‌های "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر صهیونیست" و همچنین تقدیر و تشکر از نیرو‌های مسلح کشور، به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افتخار کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه سیزدهم فروردین ماه جاری با حمله موشکی به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، چندتن از فرمانداران رشید انقلاب اسلامی را به شهادت رسانده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پیشرفت ۴۸ درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های کردستان
  • ضربات اساسی به ۲ پایگاه هوایی صهیونیست‌ها /بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید /ادامه واکنش ها به عملیات «وعده صادق» سپاه
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • مردم قزوین تحقق وعده صادق را جشن گرفتند+ فیلم
  • سنگ تمام مردم قزوین در حمایت از سپاه
  • اصلی‌ترین محور انقلاب اسلامی در دوران کنونی حکمرانی مردم است
  • ‌خریدهای خود را از فروشگاه‌ها و مغازه‌های دارای پروانه‌های کسب انجام دهید