Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، جعفر مردانی در برنامه مردم و مسئولان رادیو جهان بین  افزود: رقابت سالم و اخلاق‌مداری از سوی نامزدها و هواداران آنها نقش موثری در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات دارد و همانطور که از نامزدها و هواداران آنها انتظار قانونمنداری و رعایت اخلاق می‌رود، رعایت قانون و اصل بی‌طرفی نیز از سوی مجریان با جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجریان امانت‌داران رای مردم هستند و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که حافظ رای آنها هستیم.

مردانی، مشارکت حداکثری مردم را عامل خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن دانست و گفت: دشمن در صدد این است که در برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کند تا موجب کمرنگ شدن حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: این در حالی است که در ۴۱ سال گذشته مردم با همراهی خود با نظام، دشمنان را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته‌اند.

مردانی، در ادامه از پیش‌بینی ۷۳۷ شعبه اخذ رای در این استان، تصریح کرد: از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.* 

وی، همچنین تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۷ هزار و ۸۲۳ نفر رای اولی هستند.

46

کد خبر 1354344

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالقاسم رئوفیان، عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یک پدیده و رخداد سرنوشت‌ساز برای هر ملت، از اهمیت برخوردار است و دور اول یا دوم‌بودن آن اصلاً مهم نیست.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: بنابراین همه انتخابات‌ها در تمامی ادوار انتخاباتی، حائز اهمیت هستند و از جمله پُر اهمیت‌ترین بخش‌های آن، انتخابات بر پایه «اصل مشارکت مردمی» در شکل‌گیری یک دولت یا مجلس است.

وی ادامه داد: تنها مولفه‌ای که به هر نظام سیاسی «مشروعیت مردمی» می‌بخشد، اصل محوری مشارکت مردمی در انتخابات‌ها است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

رئوفیان افزود: البته افزایش مشارکت مردم برخلاف پیش‌بینی‌ها، حکایت از نوعی نارضایتی عمومی از عملکرد مجلس فعلی و قصور و تقصیرهای هیأت رییسه مجلس در انجام وظایف محوله در زمان مقرر و عدم نظارت دقیق و همه‌جانبه نمایندگان بر عملکرد دولت مستقر داشت که این امر به عدم تحقق برخی شعارها و وعده‌های رئیس دولت سیزدهم منجر شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895533

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • حمایت و مشارکت مردمی گنبد فولادین پدافندی و بازدارندگی در مقابل دشمن است
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد