Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از مردم درخواست کرد با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در استان، خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را تامین کنند.

پژمان صالحی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به کاهش ذخایر خونی، اظهار داشت: نیاز فوری به خون داریم، پلاکت از همه فرواردهای خونی در ارجحیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر به تمامی گروه‌های خونی به شدت نیاز داریم، ادامه داد: در حال حاضر ذخیره همه گروه‌های خونی استان به شدت کاهش یافته و نیاز است از سوی شهروندان تامین شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط جوی و برودت هوا، سرما خوردگی و مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، میزان مراجعه به مراکز انتقال خون به طور چشمگیری کاهش یافته در نتیجه ذخایر خونی در مراکز انتقال خون نیز کم شده است.

صالحی‌فر تصریح کرد: خیلی از بیمارها ادامه حیاتشان بستگی به همت مردم نوعدوست دارد، دوباره تاکید می‌کنم نیاز شدید به خون داریم.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های انتقال خون آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند، افزود: پایگاه انتقال خون استان واقع در شهر کرمانشاه همه روز‌های هفته به جزء جمعه‌ها از ساعت هشت صبح تا 18:30 دقیقه آماده خون‌گیری از داوطلبان است.

صالحی‌فر تصریح کرد: امروز (چهارشنبه، 30 بهمن‌ماه) واحد سیار خونگیری این اداره‌کل در شهرستان سنقرو کلیایی مستقر هستند.

وی از مردم سنقروکلیای خواست، حتما برای اهدای خون به پایگاه هلال احمر این شهرستان مراجعه و خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را اهدا کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انتقال خون گروه های خونی بیماران مدیرکل انتقال خون استان صالحی فر نیاز شدید سنقرو کلیایی انتقال خون استان گروه های خونی صالحی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد



 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی انتقال خون یزد: در این بازدید پزشک مسئول جذب و نگهداری اهداکنندگان پیرامون نیاز به خون با اهداف ایجاد انگیزه در اهداکننده، اهمیت اهدای خون مستمر، بیماری‌های قابل انتقال از راه خون، پرهیز از رفتار‌های پرخطر و توصیه‌های پس از اهدای خون مطالب مهمی برای دانش آموزان ارائه داد.


رویین تن، مسئول آموزش، جذب و نگهداری اهداکنندگان این اداره کل ضمن تشریح محصولات جدید انتقال خون گفت: با راه اندازی دستگاه‌های خاص و پیشرفته امکان اهدای پلاکت به روش آفرزیس فراهم گردیده است.


بازدید دانش آموزان از بخش‌های مختلف این اداره کل و پاسخ به سوالات در خصوص اهمیت خون و گروه‌های خونی از جمله برنامه‌های آموزشی دیگر بازدید بود.

دیگر خبرها

  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون