Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:28:49 GMT

شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۴۸۱

شارژر خورشیدی برای نصب بر سقف خودرو

یک شرکت ژاپنی از تولید صفحه خورشیدی قابل نصب بر روی سقف خودرو به منظور دریافت انرژی خورشید و تبدیل آن به برق خبر داده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، با شارژ صفحه خورشیدی سقفی تولید شده توسط شرکت یاکیما، تامین برق در نقاط دورافتاده و در مسافرت ها تسهیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صفحه خورشیدی که سی بی ایکس سولار نام دارد، کم حجم بوده و به سادگی بر روی سقف خودرو نصب می شود. وزن کم و هزینه پایین تولید از جمله دیگر مزایای این محصول است.

صفحات خورشیدی سقفی مذکور قابلیت تولید 36 وات انرژی را دارند و در تولید آنها از ترکیبی مسی موسوم به گالیم سلنیید ایندیوم استفاده شده است. خروجی 5 ولت از طریق دو پرت یو اس بی برای شارژ گوشی و دیگر وسایل همراه از جمله قابلیت های این صفحه خورشیدی است.

مقاومت در برابر فشار و ضربه و همین طور سرما و گرما از جمله دیگر مزایای این محصول است. دو مدل 16 سلولی و 18 سلولی صفحه خورشیدی مذکور به ترتیب به قیمت 849 و 949 دلار عرضه می شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو خورشید انرژی تولید صفحه خورشیدی سقف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز