Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:22:00 GMT

بنا: گول خوردیم، قهرمانی آسیا امتیاز المپیکی نداشت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۶۶۶

محمد بنا پس از پایان رقابت‌های روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در رقابت روز اول فقط 2 طلا گرفتیم. به نظرم پشتام هم می‌توانست طلا بگیرد اما بد کشتی گرفت. در مجموع برای روز اول 2 طلا، یک نقره و یک برنز خوب بود و از تیم‌های دیگر جلو هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد کسب مدال در رقابت روز دوم گفت: امین کاویانی و هادی ساروی خیلی امیدوارم که طلا بگیرند اما محسن‌نژاد و اسدی با توجه به اینکه اولین تجربه‌شان در بزرگسالان است یک مقدار کار سختی دارند مخصوصاً در وزن 60 کیلوگرم که قهرمان ژاپنی دنیا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع امیدوارم در 5 وزن دیگر مدال داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه سطح مسابقات چطور بود، عنوان کرد: برخی تیم‌ها مانند ازبکستان که نایب قهرمان جهان محسوب می‌شوند از برخی نفرات سهمیه گرفته برای قدرت تیمی استفاده کرد. در تهران به ما گفته بودند این رقابت‌ها برای کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد و شاید تیم‌ها برای جمع کردن امتیاز بیایند اما الان که در مسابقات هستیم به ما گفتند اصلاً امتیاز ندارد شاید آنها بهتر از ما این موضوع را می‌دانستند. ما هم 90 درصد بچه‌ها را از جام تختی انتخاب کردیم و باید به اوزان غیرالمپیکی که امسال تنها همین رقابت‌ها برگزار می‌شود، به نفرات اول شانس می‌دادیم.

وی در پایان گفت: سطح مسابقات متوسط بود و آنچنان به عنوان قهرمانی آسیا بالا نبود. اگر هم بالا بود با همین تیم قهرمانی‌مان دور از ذهن نبود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد بنا کشتی فرنگی تابناک ورزشی قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قهرمانی آسیا کشتی فرنگی رقابت ها روز اول تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران