Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابواحمد فؤاد» معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امکاناتی را در اختیار مقاومت فلسطین قرار داده که می‌تواند با هر گونه تجاوز اسرائیل مقابله کند.

اخبار بین الملل- فؤاد در مصاحبه با شبکه المیادین با اعلام این مطلب گفت که هیچ یک از امکانات فنی اسرائیل هرگز نمی‌تواند جلوی رسیدن موشک‌های مقاومت به اهداف استراتژیک را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود که محور مقاومت اگر در هر جنگ آتی از امکانات خود در چارچوب اتاق عملیات مشترک استفاده کند، حتما پیروز خواهد شد.

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین گفت که ایران امکانات و موارد غافلگیرکننده‌ای دارد که به نفع همه طرف‌‌های محور مقاومت است.

ابواحمد درباره طرح « معامله قرن » نیز تصریح کرد که بخشی از معامله قرن به دلیل اوضاع رسمی عربی که واشنگتن در دست دارد، اجرایی شده است.

او گفت که «ترامپ وقتی از معامله قرن سخن می‌گفت به حاج قاسم سلیمانی اشاره می‌کرد و او را یکی از موانع در برابر اجرای این طرح می‌دانست».

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت امکاناتی برای به شکست کشاندن معامله قرن دارد، گفت که هدف اصلی برای تمامی فرزندان امت باید به شکست کشاندن طرح‌های جنایتکارانه معامله قرن باشد.

ابواحمد در ادامه تصریح کرد که محور مقاومت روسیه و چین را به عنوان متحد انتخاب کرد و این‌ها به مراتب بهتر از برخی رژیم‌های عربی هستند.

او درباره عراق نیز گفت که مقاومت عراق آمادگی آن را دارد که در هر جنگ آتی در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین باشد.

او تأکید کرد که نیروهای عراقی، یمنی، فلسطینی و لبنانی مجهز به امکانات تسلیحاتی آماده ورود به هر نبردی هستند.

ابواحمد درباره عملیات‌های ترکیه در سوریه نیز گفت که ارتش ترکیه به هیچ یک از اهداف خود در سوریه دست نیافته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین معامله قرن سوریه فلسطین اسرائیل معامله قرن محور مقاومت معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد

سقوط چند فرود موشک که از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند، حملات موشکی مستمری که علیه شهرک‌های شمال (فلسطین اشغالی) انجام می‌شود، باعث قطعی برق در کریات شمونه یکی از بزرگترین شهرک‌های این منطقه شده است.

 

.

 

همچنین برخی از رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند، حزب الله باعث کوچاندن اسرائیلی‌ها از این منطقه شده و اکنون شمال (فلسطین اشغالی) به شهر اشباح تبدیل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در یک توصیف جالب اعلام کرد، در 200 مین روز از جنگ 7 اکتبر، حزب الله 200 هزار اسرائیلی را در منطقه شمالی به درون پناهگاه‌ها فرستاد.

به گفته این رسانه عبری زبان عصر سه شنبه 3 فروند پهپاد وارد حریم شمال شدند و همین امر باعث شد تا آژیر خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به سوی پناهگاه‌ها بروند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد، بعد از ظهر امروز سه شنبه حمله هوایی ترکیبی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا انجام داده است.

براساس این بیانیه این عملیات با چند فروند پهپاد پوششی و شماری پهپاد انتحاری انجام گرفت و در آن مقر قرمانده تیپ گولانی و مقر واحد ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد این اولین تهاجم علیه عکا در سال 2024 محسوب می‌شود.

آخرین باری که آژیر خطر در شهر عکا به صدا در آمد دسامبر 2023 بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه گفت علاوه بر عکا آژیر خطر در شهر حیفا نیز به صدا در آمد.

روتر نت هم در خبری که ساعات پایان شامگاه سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، بیش از 30 فروند موشک به سوی منطقه الجلیل الاعلی شلیک شده است که بر اثر آن بخش‌های وسیعی از شهرک کریات شمونه به طور کامل در خاموشی فرو رفته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از ادامه حملات مقاومت در جنوب لبنان اقدام به شلیک منور در آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان است.

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالیحزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند