Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برگزاری دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و سوریه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 10:19 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۶۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین پنجره انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ و در اولین بازی خود روز پنجشنبه ۱ اسفند از ساعت ۱۶ در تالار بسکتبال آزادی باید به مصاف تیم ملی سوریه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قرار بود شب گذشته (سه‌شنبه)  تیم ملی بسکتبال سوریه برای انجام این دیدار وارد ایران شوند اما به دلیل لغو پرواز به ایران، آنها مجبور شدند به لبنان بروند تا از آنجا به ایران بیایند. با این حال هنوز نتوانستند به خاطر مشکل روادید به ایران پرواز کنند.

چنانچه تیم ملی سوریه تا امشب (چهارشنبه) وارد ایران نشوند نتیجه این دیدار ۲۰ بر صفر به سود تیم ایران اعلام خواهد شد. بیشتر بخوانید: از پیراهن تیم ملی بسکتبال رونمایی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال تیم ملی بسکتبال بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه ورزش تقابل حساس و جذاب پالایش نفت آبادان و طبیعت را از یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۱۶ به شکل زنده پخش می کند.
این دیدار با تحلیل و گزارش اختصاصی به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا پیروز شد
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران