Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی تختی گفت: برادر کوچک شما آنچه در توان داشته در راه وحدت ملی کوشش کرده است و همیشه سعی کرده‌ام سنگ زیرین آسیاب باشیم و در عین تواضع اما با حفظ مواضع برای کسب منافع ملی تلاش کنم و هدفم ارتقای تراز نیروی هرمزگانی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی تختی شب گذشته در یک همایش انتخاباتی در مجموعه ورزشی فرهنگی شاهین بندرعباس به بیان نقطه نظرات خود در خصوص انتخابات دوم اسفندماه و ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات دوره چهارساله نمایندگی خود و همچنین اهداف و برنامه‌های آینده پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای اظهارات خود با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت ایران و شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و اظهار کرد: این انقلاب و نظام و کشور به خاطر خون عزیزان ما پابرجاست و بکوشیم که پاسدار حقیقی خون شهیدان باشیم و از ودیعه‌ای که آنان برای ما بجای نهاده‌اند، حراست کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت ادامه داد: برای حفظ انقلاب، زیرساخت‌ها و زیربناهایی لازم است که وحدت ملی مهم‌ترین آنها است. هم امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وحدت ملی و انسجام اسلامی تأکید داشته و دارند و مهم‌ترین سرمایه ما برای ادامه کار نیز وحدت فراگیر در جامعه است.

هاشمی تختی با بیان این که برادر کوچک شما آنچه در توان داشته در راه وحدت ملی کوشش کرده است، خاطرنشان کرد: همیشه سعی کرده‌ام سنگ زیرین آسیاب باشیم و در عین تواضع اما با حفظ مواضع برای کسب منافع ملی تلاش کنم.

وی با تصریح بر این که برخی وحدت را با من بودن تعریف می‌کنند، اضافه کرد: معنای واقعی وحدت، با هم بودن حول محور ولایت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: برادر کوچک‌تان برای استیفای حقوق شما هرگز دریغ نخواهد کرد و تمام تجربه، ارتباطات، امتیازات حقوقی و حقیقی خویش را به کار خواهم برد تا حقوق شما استیفا شود. در طول زندگی من نیز برایتان اثبات شده که در عین احترام، آنجا که لازم شده برای استیفای حقوق مردم به پشتوانه شما ایستاده و خواهم ایستاد.

هاشمی تختی گفت: آن روزی که استاندار بودم زمزمه‌های جدایی پارسیان را داشتیم. رئیس دولت وقت به من گفت تا کمک کن تا این جدایی صورت گیرد. من به طور منطقی به او گفتم که جدایی پارسیان جه منطقی دارد؟ اگر مرا متقاعد کردید، من نیز هرمزگانی‌ها را متقاعد خواهم کرد.  به رئیس دولت وقت گفتم که اگر می‌خواهید توسعه را با اعتبارات دولتی انجام دهید که به هرمزگان بدهید تا آن جا را آبادتر کند و اگر می‌خواهید سرمایه‌گذار بیاورید که اکنون نیز می‌توانند بیایند و پارسیان (گاوبندی) را آباد کنند، پس توجیهی برای این کار وجود ندارد.

وی در همین زمینه ادامه داد: ما مقاومت کردیم تا این که یک روز استاندار فارس به من زنگ زد که با آمدن رئیس جمهور به استان فارس می‌خواهیم این موضوع الحاق را اعلام کنیم و من با جدیت به او گفتم که عواقب آن نیز به پای شماست و من قادر به تأمین امنیت استان در صورت این کار نخواهم بود.

نماینده حوزه مرکزی هرمزگان افزود: بعد از رفتن من از استانداری این موضوع اعلام شد اما ما در دوره نمایندگی نیز با جدیت مقابل این مسأله ایستادیم و ایستاده‌ایم تا به بهانه توسعه، خدشه‌ای به هرمزگان وارد نکنند.

هاشمی تختی همچنین به پیگیری‌هایش در موضوع پرونده آلومنیوم المهدی اشاره و عنوان کرد: آن روزی که فهمیدم حقوق مردم در حال تضییع است، محکم ایستادم و مدافع حقوق کارگران این مجموعه بودم و مهم‌ترین دغدغه‌ام زندگی پرسنل و معیشت آنان بود و حتی بعد از تجمع نیز که قصد داشتند شماری را بازداشت کنند، از تهران آمدم و در جلسه شورای تأمین جلوی این کار را گرفتم.

وی به موضوع کشتی‌های صید ترال چینی نیز اشاره و در این زمینه بیان داشت: کشتی‌های ترال، ذخایر ما را به یغما می‌بردند و در این زمینه سوال از وزیر جهاد کشاورزی را مطرح کردیم و محکم ایستادیم و وزیر را به مجلس کشاندیم و کارت زرد دادیم و ثابت شد که کار نادرستی در جریان بوده است و بازهم نیز پیگیر هستیم که در سکوت این گونه فعالیت‌ها ادامه پیدا نکند.

این کاندیدای جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص بالا رفتن قیمت ارز و موضوع موسسات مالی و اعتباری و اختلاس‌های صورت گرفته در این موسسات گریزی زد و با بیان این که طرح سوال از رئیس جمهور را با همه فشارها و تماس‌ها و تهدیدات امضا کرده و بر آن پای‌فشاری کرده است، افزود: رئیس جمهور را در این زمینه به مجلس کشاندیم تا پاسخ‌گوی این مسائل باشد.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: من به روحانی در انتخابات رای ندادم و همه شما نیز این را می‌دانید اما با نهایت احترام و ادب همیشه مطالبات مردم هرمزگان را مطرح کرده‌ام و هیچ گاه نیز از اصول خودمان که همانا دفاع از حقوق مردم است، کوتاه نیامدم.

وی از تجارت گوناگون خود در عرصه اجرا، نظارت و تقنین به عنوان ظرفیتی برای خدمت به هرمزگان‌نشینان یاد کرد و بیان داشت: برادر کوچک شما اگر توفیق دوباره خدمت یافت از همه این ظرفیت‌ها برای استیفای حقوق شما استفاده خواهد کرد و معتقدم در سایه آرامش و امنیت ملی، با منطق و ادب می‌توان موضوعات را پیگیری و به هدف رساند.

این نماینده مردم بندرعباس در تشریح اهداف مهم در پیش رو نیز گفت: ایران سرافراز و هرمزگان سربلند هدف اصلی همه ما است. استان هرمزگان در سایه بزرگانش اعم از شیعه و سنی یک استان وحدت‌گرا است و من نیز از ابتدا تقریبی بوده‌ام و باورم این است که ساختن این کشور در سایه وحدت و برادری میسر است.

هاشمی تختی دیگر اهداف پیش روی خود را استفاده بهینه از نیروی انسانی متخصص، با تجربه و نجیب هرمزگان و مجاب کردن دولت در استفاده از هرمزگانی‌ها به عنوان وزیر و معاون وزیر و استاندار در ساختار سیاسی کشور برشمرد و تصریح کرد: این مطالبه‌ای منطقی است که درهای رشد و پیشرفت به روی هرمزگانی‌ها بیش از پیش گشوده شود و نیروهای انسانی آن بتوانند به سطوح بالاتری نیز دست یابند.

وی در پایان کار و اشتغال در استان از طریق تقویت بودجه و تقویت اتکای ملی به اقتصاد دریامحور را از دیگر اهداف مورد نظر خود عنوان کرد و گفت: ما می‌توانیم در رشته‌های آبزی پروری، حمل و نقل دریایی، کشتی‌سازی، گردشگری و ... بسترهای توسعه هر چه بیشتری را برای هرمزگان و هرمزگانی فراهم آوریم.

به گزارش فارس، در بخش دیگری از برنامه همایش انتخاباتی حسین هاشمی تختی، عماد طالب‌زاده خواننده مطرح کشورمان برای دقایقی به اجرای موسیقی زنده پرداخت که با استقبال گسترده مردم همراه بود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: هاشمی تختی هرمزگان انقلاب اسلامی شهید منافع ملی برای استیفای حقوق انقلاب اسلامی هرمزگانی ها هاشمی تختی رئیس جمهور حقوق مردم وحدت ملی حقوق شما مهم ترین من نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری