Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- تعدادی از نیروهای پیشمرگه که دوره آموزشی‌شان به پایان رسیده است، در مراسم پایان این دوره، مهارت‌های رزمی خود را به نمایش گذاشتند. این نیروها در پایگاه نظامی‌ای در منطقه سوران اربیل آموزش دیده‌اند.

به گزارش فرارو، در این مراسم، زنان جنگجو دوشادوش مردان شرکت داشتند. نیروهای تازه‌نفس، برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و قدرت تحملشان، از میان یخ و گل و لای عبور کردند، مار و خرگوش را با دندان دریدند، و بلوک‌هایی را با ضربات پا شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای پیشمرگه، در جریان مقابله با داعش شهرتی جهانی یافتند. در سال ۲۰۱۴، نیروهای پیشمرگه پس از چهار ماه مقابله با نیروهای داعش در کوبانی، توانستند آن شهر را از تسلط نیروهای داعش خارج کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پیشمرگه ها کردستان عراق مار خرگوش تمرینات نظامی نیروهای پیشمرگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد

آفتاب‌‌نیوز :

زنوزی در ضیافت افطاری که شنبه شب برای مراسم ختم همسر مرحومه‌اش تدارک دیده بود درباره فوتبال هم صحبت کرد و وعده داد تراکتور فصل آینده تیمی قوی‌تر از فصل کنونی خواهد بود.

مالک تراکتور ضمن تقدیر بابت حضور پرشورها در مراسم همسرش اعلام کرد از هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه، خواسته تمامی بازی‌های تراکتور تا پایان فصل در تبریز برای هواداران این تیم رایگان اعلام شود.

تراکتور در ادامه لیگ بیست‌وسوم ۶ بار در خانه به میدان خواهد رفت که حساس‌ترین آن‌ها به صف‌آرایی برابر سپاهان و استقلال مربوط می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «نوروز» عصر قاجار؛ کشتی‌گیرها، درباری‌ها، دلقک‌ها
  • انعقاد تفاهم نامه ارتقای مهارت و توانمندسازی زنان شاغل در اداره‌های خوزستان
  • رتبه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی
  • آیا زنان ناقص العقل اند؟ / چرا فلاسفه زنان را تحقیر می کنند؟ / آیا زنان فیلسوف در تاریخ حضور داشته اند؟
  • جایگاه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و تخصصی
  • بازی‌های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • آکنه بالای ۵۰ سالگی؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر لکه‌های پوستی دوره یائسگی آمده است
  • فرآیند پخت خرگوش به سبک آشپز مشهور روسیه ای (فیلم)
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • استقرار حشد الشعبی در دیالی عراق