Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای دو دیدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عازم کشور بلژیک شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ با سفر به کویت و امارات دیدار استقلال و الاهلی امارات و همچنین پرسپولیس و الشارجه را تماشا کرد.

سرمربی جدید تیم ملی برای بررسی عملکرد لژیونرها قرار است ابتدا راهی کشور بلژیک شود و در روزهای اول، دوم و سوم اسفند به ترتیب در تمرینات تیم‌های یوپن( تیم عزت‌اللهی و ابراهیمی)، شارلروا( کاوه رضایی، علی قلی‌زاده، یونس دلفی) و سپس در تمرین خنت (میلاد محمدی) شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ قرار است روز ۴ اسفند ماه تماشاگر دیدار تیم‌های برژ و شارلروا باشد و بلافاصله در همان روز دیدار تیم‌های اندرلخت و یوپن را از نزدیک تماشا کند.

اسکوچیچ قرار است تیم ملی را برای بازی ۷ فروردین ماه مقابل هنگ‌کنگ آماده کند.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)

قیمت شیائومی ردمی نوت 11 (Xiaomi Redmi Note 11) به عنوان یک میان رده توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمپانی شیائومی چند سالی است که سهم عمده‌ای از بازار جهانی را به خود اختصاص داده و گرد و خاک به پا کرده است؛ شیائومی همواره سعی می‌کند که حداقل قیمت را در قبال بهترین و به‌روزترین قابلیت‌ها به کاربران خود ارائه دهد و قیمت محصولاتش در مقایسه با بسیاری دیگر از برندهایی که امروزه در بازار می‌بینید پایین‌تر است.

مشخصات گوشی شیائومی نوت ۱۱ از نظر نرم‌افزار

شیائومی نوت ۱۱ با رابط کاربری MIUI 13 و با اندروید ۱۱ اجرا می‌شود که قطعاً روان بودن و سازگاری خوب نرم‌افزار و سخت‌افزار آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ ولی هنوز مشخص نیست تا چند سال برای این گوشی از لحاظ نرم‌افزاری، آپدیت ارائه می‌شود.

می‌توان نقطه قوت پوسته سفارشی شیائومی را همان قابلیت‌های شخصی‌سازی زیاد آن دانست که کاربر را قادر می‌سازد بسته به سلیقه خود ظاهر و تم متفاوتی را به گوشی خود دهند و ردمی نوت ۱۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گرچه این نسخه از نرم‌افزار برخی از ویژگی‌های اندروید ۱۲ را ندارد، اما با این حال، شیائومی ادعا می‌کند که MIUI کاملاً بازسازی شده، حتی اگر از ظاهر رابط کاربری و طراحی آن نتوانید تشخیص دهید. نسخه جدید ظاهراً بر توزیع بهتر منابع برای مدیریت پردازنده و ذخیره‌سازی هوشمندتر تمرکز دارد.

به طور کلی توان گفت که نسخه می یو ای ۱۳ که در گوشی شیائومی نوت ۱۱ در نظر گرفته شده بسیار مرتب بوده، به طوری که هر کاربری به راحتی می‌تواند حافظه ماهیچه‌ای خود را با آن وفق دهد و کار با آن حتی برای کسی که برای اولین بار از رابط کاربری شیائومی استفاده می‌کند هم زیاد چالش‌برانگیز نیست.

از نظر نرم افزاری نوت ۱۱ ارتقا قابل‌توجهی داشته است. به لطف مدیریت بهتر رم نسخه جدید رابط کاربری عملکرد بسیار روان‌تری را به شما ارائه می‌دهد. طبق ادعایی که این شرکت سازنده داشته به لطف این نسخه، شیائومی نوت ۱۱ نسبت به نسل قبل خود تا ۴۰ درصد در مدیریت برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند موفق‌تر ظاهر شده است. همچنین استفاده از یک هسته جدید در نوت ۱۱ باعث شده تا ۱۰ درصد مصرف شارژ بهتر شود.

مشخصات گوشی شیائومی نوت ۱۱ از نظر سخت‌افزار

نسبت به هزینه‌ای که برای Redmi Note 11 می‌پردازید، سخت‌افزار بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تراشه به کار رفته در بطن این گوشی Snapdragon 680 4G است. پردازنده گرافیکی نیز مطابق انتظار Adreno 610 است که هماهنگی مناسبی با چیپست دارد.

سخت‌افزار ردمی نوت ۱۱ شاید زیاد برای بازی‌های گرافیکی مناسب نباشد، اما فراموش نکنید این مدل برای رفع نیازهای روزمره و کارهای سبک ساخته شده و در این زمینه عملکرد تقریباً بی‌نقصی دارد. هرچند در اجرای اکثر بازی‌ها نیز عملکرد قابل‌قبولی دارد. شیائومی نوت ۱۱ در دو نسخه ۴/ ۶ و ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

در رابطه با تراشه استفاده شده در این گوشی می‌بایست گفت که یکی از بهترین تراشه‌هایی است که می‌توانید در کلاس میان‌رده پیدا کنید. در طول مدت زمانی که با آن کار کردیم هیچ گونه لگ و یا کندی مشاهده نکردیم. گرچه نمی‌توان انتظار داشت که همانند گوشی‌های تراز اول بازار عمل کند؛ اما در هر صورت اکثر برنامه‌ها را به خوبی اجرا کرده و حتی در اجرای برخی از تایتل‌های معروف بازی هم مشکلی نخواهد داشت. گرچه باید در نظر داشت که این گوشی بیشتر برای کارهای متداول روزانه ساخته شده و نباید به عنوان یک گوشی مخصوص بازی به آن نگاه کرد.

باورکردنی نیست حتی با وجود اینکه نوت ۱۱ در مقایسه با خیلی از گوشی‌های این کلاس که در بازار موجود هستند امتیاز قابل‌توجهی هم کسب نکرده، در اجرای اکثر برنامه‌ها هیچ مشکلی ندارد. در ادامه به برخی از این امتیازات نگاهی خواهیم انداخت.

امتیاز کسب شده در بنچ مارک آنتوتو نشان می‌دهد که شیائومی نوت ۱۱ از بسیاری از بازی‌های موبایلی پشتیبانی خواهد کرد. گرچه پردازنده گرافیکی Adreno 610 قدیمی است، اما تست‌های انجام شده از طریق partner GameBench نشان داده که عملکرد آن برای اجرای بازها کافی به نظر می‌رسد. در مورد عملکرد گیم گوشی شیائومی نوت ۱۱ هم می‌توان گفت که بازی پابجی به راحتی اجرا می‌شود، ولی انتظار نداشته باشید که سطح نمایش جزئیات آن همانند گوشی‌های پرچمدار یا گیمینگ عالی باشد، برای مثال ممکن است که شما نتوانید کیفیت UHD را فعال کنید، اما تیراندازی با سرعت تقریباً ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه با کمترین سطح جزئیات اجرا می‌شود.

دمای گوشی نیز یکی از مواردی است که همه کاربران چه افرادی که بازی می‌کنند و چه بقیه افراد به آن توجه می‌کنند. دمای ردمی نوت ۱۱ به ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که کاملاً طبیعی است و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. همچنین در تست پایداری تراشه نیز این گوشی امتحان خود را پس داده و به بهترین شکل ممکن عمل کرده است.

از نظر اتصالات، گوشی نوت ۱۱ دارای Wi-Fi ac دو بانده با Wi-Fi Direct و از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. البته شیائومی ردمی نوت ۱۱ قابلیت‌های ارتباطی دیگری نیز دارد که در جدول مشخصات دقیق به آنها اشاره کرده‌ایم.

طراحی گوشی شیائومی نوت ۱۱

۱۱ این غول چینی حتی برای طراحی گوشی‌های اقتصادی خود نیز وقت زیادی صرف کرده و آن‌ها را به زیباترین شکل ممکن ساخته است. تمام بدنه پلاستیک است، اما بازهم چیزی از ارزش‌های آن کم نشده و بازهم شاهد یک کیفیت قابل‌قبول آن هم در این رنج قیمتی هستیم. با وجود اینکه، فریم و پنل هر دو از پلاستیک است، اما Redmi Note 11 نه تنها ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد دارد، بلکه وزن ۱۷۹ گرمی آن، باعث می‌شود گوشی شیائومی نوت ۱۱ در لیست خوش دست‌های بازار قرار بگیرد.

شاید این از معدود جاهایی است که نمی‌توان به بدنه پلاستیکی شیائومی نوت ۱۱ خرده‌ای گرفت چرا که کیفیت ساختش این نقص را پوشش داده است البته نمی‌توان مشکل جاماندن اثرانگشت روی گوشی را نادیده گرفت که البته باتوجه به خوش‌قیمت بودن گوشی، این موضوع کاملاً طبیعی است و تمام گوشی‌هایی که با بدنه پلاستیکی ساخته شده‌اند با این مشکل روبرو هستند در طراحی گوشی Note 11 با لبه‌های خمیده روبرو هستیم که ظاهر آن را بد نکرده است.

بیشترین قسمتی که در طراحی ردمی نوت ۱۱ توجه شما را جلب می‌کند، شکل ماژول و قرارگیری لنزها در آنست که در نگاه اول شما را یاد گوشی‌های بالارده و پرچمدار این برند می‌اندازد. لنز سلفی شیائومی نوت ۱۱ نیز در حالت هول-پانچ کمترین فضا را از نمایشگر اشغال کرده است. سنسور اثر انگشت نیز روی کلید پاور تعبیه شده و عملکردی سریع و مناسب دارد. لنز دوربین‌ها به همراه فلش در یک کادر مستطیلی شکل قرار گرفته که بیرون زدگی کم و معقولی هم دارد.

در قسمت بالا هم گوشی شیائومی نوت ۱۱ علاوه بر میکروفون ثانویه حذف نویز، یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را نیز در خود جای داده است. شیائومی از جمله آخرین شرکت‌هایی است که هنوز یک بلستر IR را در برخی از گوشی‌هایش قرار می‌دهد. در حالی که اکثر کاربران این کار را بی استفاده می‌دانند، اما همچنان می‌تواند به عنوان جایگزین به کار آید.

همانطور که گفتیم خوشبختانه جک ۳.۵ میلی‌متری علاقمندان به موسیقی نیز در Note 11 وجود دارد. از نظر آپشن‌های رنگی نیز در سه رنگ جذاب آبی، سفید و خاکستری تولید شده است.

نمایشگر گوشی شیائومی نوت ۱۱

۱۱ نمایشگر بکار گرفته شده در Redmi Note 11 از نوع AMOLED بوده و وقتی به رزولوشن، نرخ نوسازی و تراکم پیکسلی آن نگاه بیندازید، کاملاً متوجه کیفیت بالای آن می‌شوید. این نمایشگر رزولوشن +Full HD و تراکم پیکسلی فوق‌العاده ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ را داشته که باعث می‌شود دیدن عکس و فیلم روی آن حسابی لذت‌بخش شود. نقطه قوت دیگر نمایشگر گوشی نوت ۱۱ نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که روان بودن آن، در وب‌گردی و بازی کردن خیلی خوب به چشم می‌آید. حدود ۸۴.۵ درصد از پنل جلوی گوشی ردمی نوت ۱۱ به نمایشگر اختصاص یافته است.

در بیشتر مواقع، رابط کاربری اصلی و اکثر برنامه‌ها فقط با فرکانس ۹۰ هرتز اجرا می‌شوند. با این حال، اگر یک تصویر ثابت را برای مدت زمان کافی روی صفحه بگذارید، گوشی ردمی نوت ۱۱ گاهی اوقات فرکانس را تا ۶۰ هرتز کاهش می‌دهد. نرخ تازه‌سازی به‌طور طبیعی با لمس گوشی به ۹۰ هرتز می‌رسد که یک عملکرد بدون لگ و مشکل را برای کارکردهای سبک رو به متوسط از خود به نمایش می‌گذارد.

حتی اگر بگویم که این گوشی طول عمر مناسب باتری خود را مدیون عملکرد بهینه نمایشگر است اغراق نکرده‌ایم، چراکه نمایشگر گوشی ردمی نوت ۱۱ به خوبی کارش را انجام می‌دهد و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.

یک گزینه جدید در منوی تنظیمات روشنایی ردمی نوت ۱۱ دیده می‌شود که حالت Sunlight نام دارد و تنها زمانی در دسترس است که روشنایی خودکار غیرفعال است. این قابلیت ظرفیت پنهانی را آزاد نمی‌کند در عوض، قرار است همراه با تنظیم دستی روشنایی استفاده شود و همچنان به نمایشگر اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، روشنایی را در نور زیاد افزایش دهد. از خوبی‌های نمایشگر این گوشی باید علاوه بر روشنایی مناسب به عمق رنگ مشکی و به‌طور کلی کنتراست رنگی بهتر هم اشاره کنیم که نقطه قوت این گوشی در برابر رقبا هم به شمار می‌رود.

نوت ۱۱ شیائومی در مجموع دارای سه حالت رنگی Vivid ،Saturated و Standard است. دو مورد اول فضای رنگی DCI-P3 را هدف قرار می‌دهند و “OLED pop” را در اولویت قرار می‌دهند. هر دو حالت رنگ‌های مشابهی تولید می‌کنند، با Saturated حداکثر روشنایی کمی بالاتر و همانطور که از نام نشان می‌دهد، رنگ‌های اشباع‌تر را در نمایشگر گوشی شیائومی نوت ۱۱ ارائه می‌دهد.

اسپیکر گوشی شیائومی نوت ۱۱

اینکه یک گوشی چه صدایی داشته باشد نیز برای بسیاری از کاربران مهم است. در رابطه با گوشی نوت ۱۱ هم می‌توان گفت که با برخورداری از یک اسپیکر دوگانه بلندی صدای کافی را ارائه می‌دهد و به خوبی حس استریو صدا را به کاربر منتقل می‌کند. ماکسیمم حجم صدا برای این گوشی ردمی نوت ۱۱ ۸۹ دسی‌بل اندازه‌گیری شده است.

باتری گوشی شیائومی نوت ۱۱

یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برای این گوشی شیائومی در نظر گرفته شده است که مصرف بهینه‌ای دارد و به سادگی یک الی دو روز کامل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. باتری نوت ۱۱ از فست شارژ ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که طبق گفته شیائومی تنها در یک ساعت باتری شیائومی نوت ۱۱ را فول شارژ می‌کند.

این گوشی یکی از میان‌رده‌های خوش قیمت بازار محسوب می‌شود و نمی‌توان انتظار عملکرد بسیار عالی از آن داشت، اما اگر بخواهیم به یکی از نقاط قوت آن اشاره کنیم قطعاً باتری است که حرف اول را می‌زند. اگر بر مصرف باتری گوشی خود مدیریت داشته باشید بعید نیست بتوانید با این گوشی چند روز سپری کنید بدون اینکه نیاز باشد که آن را به شارژ بزنید. اگر قیمت گوشی نوت ۱۱ را می‌دانید و یک گوشی خوش قیمت می‌خواهید که طول عمر باتری خوبی داشته باشد به انتخاب این مدل شک نکنید، چرا که به خوبی انتظار شما را برآورده می‌کند.

دوربین گوشی شیائومی نوت ۱۱

نوت ۱۱ شیائومی ترکیب چهارگانه‌ی دوربین خود را در ماژولی جذاب و مستطیل شکل جای داده است.

لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این مدل، کیفیت بسیار خوبی داشته و سنسورهای فرعی اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز تکمیل کننده این مجموعه دوربین هستند. لنز اصلی قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را دارد.

دوربین سلفی نوت ۱۱ نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و عکس‌های سلفی نسبتاً شارپی ثبت می‌کند.

ما دوربین این مدل را به صورت دقیق بررسی کردیم و عکس‌هایی که با لنزهای مختلف این گوشی ثبت کردیم را در این نقد و بررسی در اختیارتان قرار دادیم.

دوربین سلفی ردمی نوت ۱۱

عکس‌های دوربین سلفی گوشی شیائومی نوت ۱۱ هم عالی هستند و جزئیات و دقت رنگی خوبی دارند.

به طور کلی می‌توان گفت عملکرد دوربین رضایت‌بخش است و در نور کافی عکس‌های جذابی را ثبت می‌کند.

ارزش خرید گوشی شیائومی نوت ۱۱

این مدل یکی از بهترین گوشی‌های میانرده شیائومی است که ارزش خرید بالایی دارد. با مقایسه قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ خواهید دید که اگر یک گوشی با قیمت مناسب می‌خواهید که نمایشگر، باتری، دوربین و حتی قدرت سخت‌افزاری مناسبی داشته باشد و هیچ وقت ناامیدتان نکند، خرید گوشی شیائومی نوت ۱۱ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با توجه به مشخصاتی که در این نقد و بررسی برای شما توضیح دادیم و طراحی و خوش‌دستی این گوشی، می‌توان گفت قیمت گوشی نوت ۱۱ یکی از بهترین‌های بازار است و می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد. کافیست ردمی نوت ۱۱ را با مدل‌های مطرح بازار در این کلاس مقایسه کنید تا بهتر متوجه کیفیت و ارزش خرید بالای آن شوید.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱

۶۴-۴؛ قیمت از ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۴؛ قیمت از ۶,۹۹۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ قیمت از ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۴ (چین)؛ قیمت از ۶,۷۴۷,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶ (چین)؛ قیمت از ۷,۱۲۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 739521

دیگر خبرها

  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)
  • از کجا بفهمیم که زمان تعویض فیلتر هوا خودرو فرا رسیده است