Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به هواداران بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان سرویس‌دهی می‌کند.

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، جهت رفاه حال تماشاگران، از مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی و هتل مرمر با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت نسبت به انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبادی حرکتی اتوبوس‌ها از طریق دوربین‌های مرکز هوشمند شرکت واحد در حال کنترل بوده که به محض آغاز حضور هواداران در ایستگاه‌های تعیین شده، فعالیت اتوبوس‌ها آغاز خواهد شد.

دیدار دو تیم تراکتور و مس کرمان از مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، امروز (چهارشنبه، ۳۰ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز ورزشگاه یادگار امام جام حذفی فوتبال کشور شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد