Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:04:47 GMT

کاریکاتور/ ترامپ دلقک دروغگو و جنگ‌افروز

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۳۴۵

کاریکاتور/ ترامپ دلقک دروغگو و جنگ‌افروز

حمایت روانشناس مشهور آمریکایی از سخنان رهبری درباره دونالد ترامپ پس از انکه رهبر انقلاب ترامپ را دلقک نامید .

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمایت روانشناس مشهور آمریکایی از سخنان رهبری درباره دونالد ترامپ پس از انکه رهبر انقلاب ترامپ را دلقک نامید / جفری گوترمن، روانشناس مشهور آمریکایی در توییتر به ادعاهای جدید ترامپ علیه ایران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جفری گوترمن، روانشناس مشهور آمریکایی خطاب به ترامپ در توئیتر نوشت: رهبر معظم ایران فکر میکند تو یک دلقک هستی. البته حق با ایشان است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایرن امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

دیگر خبرها