Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: جریان اصلاحات یا تمایلی به پاسخگویی به بدنه دانشجویی ندارد و یا اینکه برنامه‌ای در خصوص اصلاحات بودجه، مالیات و اقتصاد ندارد.

سید هادی موسوی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران چند وقتی است که پرونده ویژه‌ای را با محوریت بودجه و اصلاحات ساختاری به صورت تخصصی شروع کرده است؛ این پرونده تحقیقاتی جهت نقش آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی در سطح جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی افزود: در حال حاضر انتخابات یکی از شاخص ترین موضوعات در سطح جامعه و دانشگاه است از همین جهت منوط به پرونده تحقیقاتی بسیج دانشجویی تعدادی از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که در خصوص مسائل اقتصادی و به خصوص بودجه و مالیات تخصص دارند را برای حضور در یک میزگرد دعوت کردیم که بازگو کننده برنامه نمایندگان لیست‌های مختلف انتخاباتی است که برنامه‌های اقتصادی خود را در صورت رای آوردن مشخص کنند و به سوالات دانشجویان نیز پاسخ دهند.

 

این فعال دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از لیست‌های انتخاباتی شورای اتلاف نیروهای انقلابی، جبهه پایداری، شورای هماهنگی اصلاح طلبان و جریان عدالتخواه جهت حضور در این جلسه دعوت به عمل آورده و خواستار آن شد که با حضور در این میزگرد از برنامه‌های اقتصادی و اصلاحات بودجه‌ای و مالیاتی خود در مجلس صحبت کنند.

 

وی ادامه داد: بنده به عنوان مسئول جلسه با سر لیست‌های انتخاباتی جهت حضور یا معرفی نماینده گفتگو کردم؛ در گفتگو با مجید انصاری به عنوان سر لیست جریان اصلاح طلبی در دفعات متعدد پیگیر حضورشان در جلسه بودیم که در گذشته نیز به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودجه حضور داشته اند و خواهان معرفی یک نماینده نیز بودیم که ایشان کسی را معرفی نکردند. مجدداً با تعدادی از کنشگران جریان اصلاحات مانند محمود صادقی و شهاب طباطبایی در خصوص معرفی یک نماینده صحبت‌هایی به عمل آمد که ایشان نیز پاسخ‌های مشابهی مانند وقت نداریم و نمی‌توانیم. این پاسخ می‌تواند ناشی از این باشد که جریان اصلاحات یا تمایلی به پاسخ گویی به بدنه دانشجویی را ندارد و یا اینکه برنامه ای در خصوص اصلاحات بودجه، مالیات و اقتصاد ندارد.

 

موسوی اضافه کرد: از لیست‌های دیگر نیز مهدی زریباف نماینده جبهه پایداری، مهدی موحدی نماینده جریان عدالتخواه و سید امیر سیاح نماینده نزدیک به شورای نیروهای انقلابی دعوت به عمل آمده بود که تنها سیاح که در لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نیز حضور ندارد و تنها به دلیل نزدیک بودن به این جریان دعوت شده بود در لحظه‌های نزدیک به برگزاری جلسه عدم حضور خود را اعلام کردند و جلسه با حضور زریباف و موحدی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران میزگرد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نیروهای انقلابی اصلاحات بودجه جریان اصلاحات جریان اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان

خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان توسط وزیر علوم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویی ۵۰ واحدی پسرانه دانشگاه سمنان که با مشارکت یکی از خیرین آموزش عالی این استان ساخته شده است، به بهره برداری رسید.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان در خصوص این پروژه گفت: فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

وی افزود: این خوابگاه در دو طبقه و و هر واحد با مساحت ۶۰ متر مربع افتتاح شد.

سعدالدین با بیان اینکه این خوابگاه با اعتبار ۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار این خوابگاه از سوی خیّر سمنانی پرداخت شده است.

رییس دانشگاه سمنان تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجو را دارد و داخل محوطه اصلی دانشگاه قرار دارد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این خوابگاه، ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

وزیر علوم در ادامه برنامه‌های خود در دانشگاه سمنان در جلسه شورای عالی اداری سمنان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد شرکت نمود.

همچنین در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم نشست هیئت رئیسه دانشگاه سمنان تشکیل و مسائل این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 745824

دیگر خبرها

  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری
  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد