Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مواد مخدر یک معضل اصلی در جامعه است که جای خودش را بلافاصله در بین اقشار اجتماعی پیدا می‌کند.

وی افزود: اقدامات مقابله جویانه با مواد مخدر به بهانه کمبود پول و اعتبار نباید به تاخیر بیافتد و اگرچه اعتبارات مالی به مدیریت درست برای مقابله با مواد مخدر منجر می‌شود، اما در همه شرایط باید مبارزه با مواد مخدر اولویت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور گفت: خیلی از مسئولان ما تصور می‌کنند که مواد مخدر از حوزه زندگی آنها به دور است، درحالی که چنین نیست و اگر کمی سستی کنیم این مواد افیونی به زندگی همه مدیران و مسئولان جامعه نفوذ می‌کند.

استاندار قزوین راه ورود مواد مخدر به زندگی مردم را ساده و آسان عنوان کرد و افزود: مواد مخدر و اعتیاد با یک شوخی آغاز می‌شود و به بهانه‌های لاغری و چاقی ورزشی، روانی و روحی به زندگی انسان‌ها ورود پیدا می‌کند.

جمالی‌پور با بیان اینکه همه باید احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: هرگونه اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر باید در دستورکار قرار بگیرد که در این میان نقش آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به لحاظ کنجکاوی نوجوانان و جوانان باید پررنگ‌تر باشد.

مقام ارشد اجرایی استان بیان کرد: دوبرابر شدن قیمت مواد مخدر صنعتی نشان از گسترش این مواد افیونی در جامعه است و مسئولیت اجتماعی جامعه ایجاب میکند که از همه ابزارها برای مقابله با آن استفاده کنیم.

جمالی پور افزود: مدیریت سپاه بر مراکز ماده ۱۶ (نگهداری معتادان متجاهر) اقدام بسیار خوبی است که باید در این زمینه کمیته‌ای با مدیریت معاونت سیاسی استانداری در راستای جمع بندی و ارزیابی مکان‌های مورد نظر سپاه تشکیل شود.

کد خبر 485236 برچسب‌ها اعتیاد- ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اعتیاد - مواد مخدر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اعتیاد مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد

خانم جمالی نویسنده کتابهای دفاع مقدس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ؛درباره تبلیغ و ترویج کتاب از طریق فضای مجازی گفت: فضای مجازی مکانی است که بستری برای خدمات مختلف از جمله معرفی کتاب فراهم کرده است ، اگر قرار باشد که ما کتاب را در این فضا معرفی کنیم باید امکانات و روش استفاده از برنامه ها و مخاطب را به درستی بشناسیم تا بر اساس آن محتوا تولید کنیم.
این نویسنده کتاب درباره این موضوع که چرا بعضی از رسانه ها به تبلیغ کتاب نمی پردازند گفت: اغلب رسانه ها این شعار را می دهند و ادعا می کنند که کتاب برای ما مهم است و ما دوست داریم به مقوله کتاب بپردازیم ولی حقیقت تلخ این است که اغلب طرح ها روی میز می ماند و در حد ادعا باقی می ماند حتی رسانه های زرد که دوست دارند فروش بالایی داشته باشند شاید دلشان بخواهد که مدال نخبگانی هم برای خودشان در نظر بگیرند و بگویند که ما کتاب معرفی می کنیم و به کتاب اهمیت می دهیم ولی در نهایت می بینیم که محتوایی که در این زمینه ارائه می شود محتوای نازلی است که خیلی هم نمی شود به آن تکیه کرد .
جمالی راه حل مشکلات فضای مجازی برای تبلیغ کتاب را اهمیت شناخت جامعه هدف عنوان کرد و گفت: بعضی از مخاطبین افراد فرهیخته ای هستند که برنامه های طولانی مدت را بیشتر دوست دارند و مباحث این مخاطبین در حوزه کتاب جدی تر است و بعضی که جمعیت زیادی را در بر می گیرند بیشتر برنامه های کوتاه مدت در فاصله های کم را می پسندند و بنابراین باید جامعه هدف و قشر مخاطب را بشناسیم تا بتوانیم معرفی کتاب را به بهترین نحو استفاده کنیم.

کتاب اشک را مهلت ندادیم از نشر ۲۷ آخرین اثر منتشر شده از سمیه جمالی است و کتاب پرچم در اهتزاز پرفروش ترین اثر این نویسنده از سوره مهر بوده است.

دیگر خبرها

  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بازگشت ۴۳ واحد راکد به چرخه تولید در استان قزوین