Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امید پور نیک مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران تقریبا ۴ سال پیش با تغییر رویکرد تصمیم بر آن گرفت که بیشتر بر حل مسائل و مشکلات جامعه در حوزه سلامت، توسعه بازارها و کسب و کار فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به دنبال این مسائل بحث اشتراک گذاری دانش و همکاری با صنعت و دولت هم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفت. تلاش دانشگاه بر این است که بتواند در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی را ایفا کند.

پور نیک تصریح کرد: به دنبال این اتفاق‌ها، حوزه‌های مختلفی با ما وارد همکاری شدند که یکی از آن‌ها فن بازار ملی بوده که روزهای گذشته در چابهار برگذار شده است.

او افزود: متوجه شدیم مشکلات و نیاز‌های متعددی در حوزه شیلات و آبزیان کشور وجود دارد که بخشی از آن‌ها با کمک دانش دانشگاه علوم پزشکی ایران و صنعت قابلیت حل شدن و رسیدن به ارزش و ثروت را دارند.

پور نیک بیان کرد: به همین دلیل تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی ایران، شیلات و دانشگاه تربیت مدرس منعقد شد تا در حوزه نانو فناوری برای آبزیان شیلات برنامه‌ای شکل بگیرد که بتوانیم مشکلات این حوزه را شناسایی کرده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

او در پایان یادآوری کرد: با ایجاد واحد‌های فناور و دانش بنیان توانسته ایم محصولاتی را داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن‌ها نیاز‌های ملی و درونی کشور را برطرف کنیم و منجر به ایجاد توسعه کسب و کار در سطح بین‌المللی و فراملی شویم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانو فناوری دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران پور نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم