Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:39:06 GMT

بیش از ۳۴۶ هزار نفر در دزفول واجد شرایط رأی دادن هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۵۴۳

بیش از ۳۴۶ هزار نفر در دزفول واجد شرایط رأی دادن هستند

امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی شهرستان دزفول، ۳۱۵ شعبه اخذ رأی «ثابت» و «سیار» برای رأی‌گیری در بخش‌های مختلف این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال تعداد ۳۴۶ هزار و ۸۴۱ نفر در شهرستان دزفول واجد به شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۵۹ درصد را آقایان و ۴۹ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول ادامه داد: تعداد رأی اولی‌های حوزه انتخاباتی شهرستان دزفول هشت هزار و ۲۰۰ نفر است که از اسفندماه امسال وارد عرصه انتخابات سیاسی خواهند شد.

بن عباس تصریح کرد: در زمان ثبت نام داوطلبان مجلس، ثبت نام ۶۱ نفر در حوزه انتخاباتی شهرستان دزفول برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شد که از این تعداد ۳۵ نفر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده و در حال حاضر با کناره‌گیری افراد زیادی از دور رقابت به دلایل مختلف، ۱۹ نفر داوطلب برای تصاحب کرسی خانه ملت در مقابل آرا مردمی مانده‌اند.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی عنوان کرد: تمامی مقررات و ضوابط انتخاباتی فصل تبلیغات داوطلبان به صورت کتبی و شفاهی به آنان ابلاغ شده است و در صورت انجام هرگونه تخلف، کمیته رسیدگی و پیشگیری از جرایم انتخابات پیگیری خواهد کرد.

به گزارش مهر، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود. شهرستان دزفول با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی در بهارستان است.

کد خبر 4856522

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دزفول انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند با اشاره به تعیین «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان شعار امسال اظهار کرد: در سال‌های گذشته با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از شعار‌ها به خوبی اجرا نشده‌اند، اما امسال باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود و نباید شعار سال در حد حرف باقی بماند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه تحقق شعار سال در شهرستان تشکیل شده است تا مشکلات موجود در راه تولید شناسایی و رفع شوند.

خردمند ادامه داد: با استفاده از ظرفیت نخبگان، همدلی و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه باید مردمی سازی اقتصاد انجام شود که در این زمینه باید بستر برای نقش آفرینی و استفاده از توان مردمی در اقتصاد فراهم شود.

فرماندار دزفول گفت: در این زمینه کارگروه قرارگاه تحقق شعار با هدف شناسایی و رفع بخشی از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان فعال شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته دزفول جزو شهرستان‌های برتر در حوزه صنعت و تولید بوده است، افزود: امسال یکی از اولویت‌ها در دزفول تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی است.

خردمند با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث پنجمین شهرک صنعتی این شهرستان و گرفتن مجوز آن در سفر رئیس جمهور، گفت: توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ و ایجاد برج فناوری ارتباطات و اطلاعات برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز از دیگر طرح‌هایی هستند که امسال در دزفول عملیاتی می‌شوند.

وی عنوان کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا با مشارکت مردم جهش خوبی در تولید داشته باشیم و دزفول جزو شهرستان‌های پیشرو در تحقق شعار سال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو