Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تبریز گفت: وظیفه مجلس آینده اقدام انقلابی در قبال ناکارآمدی کابینه است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه مجلس یازدهم نخستین مجلس چهل سال دوم انقلاب اسلامی است اظهار داشت: مجلس آینده باید نقشی انقلابی و تحول آفرین در راستای ایجاد تغییر در برخی از برنامه‌های جاری کشور ایفا کند و مجلس آینده هر اندازه قوی‌تر شکل گیرد و گام دوم انقلاب باید با پشتوانه مردمی بیشتر محکم‌تر برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان افزود: رویکرد مجلس آینده باید اصلاح نظام اقتصادی، عدالت‌محوری و مقابله با انحرافات اجرایی در کشور باشد که سبب شکل‌‌گیری فقر، فساد و تبعیض شده است و یقینا مقابله با رانت‌ها، تبعیض‌ها و مفاسد و مقابله جدی با فقر باید سرلوحه کار مجلس یازدهم باشد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه برای عینیت بخشی به گام دوم انقلاب مجلس یازدهم باید راهکارهای عملیاتی در این زمینه داشته باشد، گفت: روزمرگی‌های مجلس دهم منجر به عدم خروجی قابل توجه این مجلس شده و در مجلس آینده باید فراکسیونی راهبردی با حضور جمعی از نمایندگان تشکیل شود تا 10 معضل و مسئله مهم جامعه را پیگیری کرده و اعلام کند که در صدد حل این مشکلات برمی‌آید.

کاندیدای شورای ائتلاف ‌در اصفهان: تغییر طرح تحول طرح سلامت را برای کاهش هزینه‌های ‌مردم ‌پیگیری می‌کنمکاندیداهای نهایی شورای ائتلاف در سه حوزه انتخابیه استان گلستان معرفی شدندانصراف یک کاندیدا به نفع گزینه نهایی شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان

وی افزود: اگر برخی وزرا با ناکارآمدی از انجام وظایف خود در خدمت به مردم کوتاهی کنند، مجلس یازدهم نباید از این موضوع چشم‌پوشی کرده و با اقدام انقلابی و تغییر به نفع مردم، وظیفه قانونی خود در قبال اعضای کابینه را انجام دهد.

میرتاج‌الدینی پروژه مسکن مهر را پروژه‌ای موفق دانسته و گفت:  با ساخت دو میلیون مسکن شهری و بازسازی دو میلیون مسکن روستایی تحت عنوان "مسکن مهر"، حدود 16 میلیون نفر از مردم کشور صاحب مسکن شده‌اند که با دارا بودن امتیازهای دولتی بودن اراضی و تسهیلات با سود کم مورد اقبال مردمی قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس آینده باید با اصلاح اشکالات مسکن مهر و قانونی کردن آن، مسکنی تحت عنوان "مسکن انقلاب"  در مجلس آینده تصویب شده و همه دولت‌ها مکلف به اجرای آن باشند نه اینکه توسط وزیر متولی حوزه مسکن "مزخرف" نامیده شود.

نماینده ادوار تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح نظام بانکی، تصویب برنامه‌های اشتغال‌آفرینی، مبارزه با رانت و مفاسد اقتصادی و پشتیبانی از صنایع پایین دستی در حوزه‌های نفت و گاز، معادن و کشاورزی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس آینده اقدام انقلابی حوزه انتخابیه مجلس آینده مجلس یازدهم دوم انقلاب برنامه ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون
این وعده تخلف ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال ناشایست خود می‌رساند و در این مسیر مردان و زنان شجاع و مومن در سرتاسر عالم کارگزاران و سربازان تحقق این امر الهی هستند. قریب به هفت ماه است که رژیم کودک کش اسرائیل با قساوت قلب و بی‌رحمی تمام، زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را به خاک و خون کشیده و جسارت و حماقت خود را به جایی رسانید که در جلوی دیدگان دولت‌های خاموش مدافع حقوق بشر، هفت نفر از برگزیدگان سپاه اسلام را به شهادت رسانید و مستقیماً به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه تجاوز نمود.
اینک و با فرمان پرصلابت رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، توسط فرزندان سپاه اسلام پاسخی اولیه بر این حملات ددمنشانه داده شد و انشاالله پاسخ‌های اصلی و تمام کننده در راه خواهد بود.
ما معلمان و فرهنگیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور ضمن لبیک به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح آمادگی خود را برای حضور در لشکر آزادسازی قدس به رهبری مقام معظم رهبری اعلام می‌نمائیم و تا پایان جان در این راه مقدس استقامت خواهیم نمود. تا لحظه‌ای که آن منادی حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ظهور کنند و پرچم پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند و ریشه ظالمان عالم را نابود کنند.
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون اقدام انقلابی سپاه پاسداران
  • پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران
  • هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و آمریکا با پاسخ مقتدرانه روبرو خواهد شد
  • اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس / تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده / 5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس /تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده است /5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند