Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در حاشیه مسابقه غذاهای سنتی که در قالب سلسله جشنواره های زمستان بیدار برگزار شد، گفت: لازم است تنوع غذایی مراکز گردشگری استان اردبیل جهت ارایه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تنوع غذایی بالای اردبیل با توجه به اقلیم متنوع استان از شمال تا جنوب، افزود: این تنوع غذایی پتانسیل بسیار خوبی در ایجاد رضایتمندی بین گردشگران و مسافران و جاذبه‌ای تاثیرگذار در جذب گردشگر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با میراث فرهنگی استان گیلان برای برگزاری جشنواره  «شکم_گردی» در دو استان، گفت: برگزاری جشنواره‌های مشترک می‌تواند در معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های گردشگری غذای دو استان در سطح ملی و بین المللی موثر باشد.

فلاحی با اشاره به اهمیت توجه رستوران‌های بین راهی به این موضوع، افزود: رستوران‌ها و مراکز گردشگری که تنوع غذایی و سرو غذاهای سنتی را در دستور کار خود قرار دهند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

او با اشاره به برگزاری مسابقه غذاهای سنتی، گفت: هدف اصلی این جشنواره‌ها معرفی غذاهای سنتی استان اردبیل برای پخت و سرو در رستوران‌ها و مراکز گردشگری است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی غذاهای سنتی مراکز گردشگری استان اردبیل میراث فرهنگی غذاهای سنتی تنوع غذایی جشنواره ها رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست    با حضور دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

در این مراسم دکتر سعید یوسف پور دبیرعلمی همایش با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ارسال شده،  گفت : مطابق نظر داوران مجتبی اسماعیل زاد از آذربایجان غربی، امیرحسین یوسفی کیساری از گیلان و علی حسن زاده از استان فارس تندیس بخش عکس این جشنواره را دریافت کردند. 

جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت اموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال بختیاری  در تاریخ 28 و 29 فروردین برگزار شد .

 

 

دیگر خبرها

  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز | غذاهای مفید برای ترمیم سلول های مغز را بشناسید
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟