Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۵۵ دستگاه سواری عمومی مسافربری نیز روزانه ۲ هزارو ۶۲۰ نفر مسافر را به شهر‌های مختلف جابجا می‌کنند.

او تصریح کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های مسافربری تشدید شده و اتوبوس‌های مسافربری در جاده‌ها توسط گشت‌های راهداری کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: در مجموع ۱۴ هزار و ۱۷۱ راننده در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در حوزه مسافری به مردم خدمت می‌کنند.

شیرین زاده از فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد:از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه نیز مینی بوس می‌باشد.

او بابیان اینکه به صورت مداوم نظارت و بازرسی برعملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری فعال در استان انجام می‌شود افزود: مردم و مسافران میتوانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه اکنون نحوه کنترل‌ها تغییر کرده و علاوه بر نظارت و بازرسی تیم‌های تلفیقی پلیس راه و راهداری از اتوبوس‌ها در جاده، گشت ویژه راهداری نیز جهت نظارت بر وضعیت راننده و اتوبوس‌ها تشکیل و در جاده‌ها مستقر شده اند اظهار کرد: بر اساس توافق پلیس راه این گشت‌ها هر لحظه و در هر مکانی اجازه نظارت و بازرسی اتوبوس‌ها و عملکرد راننده را در حین سفر دارند و هرگونه تخلفی توسط این تیم گزارش داده شود اتوبوس مورد نظر متوقف و در کمیسیون‌های مربوطه برخورد خواهد شد.

شیرین زاده نصب سامانه سپهتن را در تمامی شرکت‌ها لازم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: این سامانه باید در همه شرکت‌ها فعال باشد تا مدیران فنی عملکرد راننده و هرگونه بروز خطارا از طریق این سامانه رصدکنند که در صورت عدم نصب این سامانه اجازه حرکت به هیچ اتوبوسی داده نمی‌شود و شرکت ذیربط نیز پلمپ خواهد شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جهت کنترل وضعیت راننده و اتوبوس و نحوه صدور صورت وضعیت در شرکت‌ها از ایجاد میز حمل ونقل در مرکز مدیریت راه‌های استان خبرداد و بیان کرد:در صورت مشاهده کوتاهی از سوی مدیران فنی در امر نظارت و عدم حضور راننده در هنگام صدور صورت وضعیت اجازه حرکت به راننده داده نمی‌شود و در کمیسیون ماده ۱۲ برخورد قانونی انجام خواهد شد.

او از نظارت ویژه و مستمر به بهای بلیط ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی، رفاهی وبین راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی اتوبوس‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی مسافر حمل و نقل پایانه مسافری فعالیت رانندگان استان اردبیل نظارت و بازرسی عملکرد شرکت ها شیرین زاده اتوبوس ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل کالای استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تعداد بارنامه صادره، خاطرنشان کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

کهریزی عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل‌ونقلی نیز در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

وی گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل‌ونقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل‌ونقل کالای برون شهری است.

کد خبر 746652

دیگر خبرها

  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان