Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@12:43:41 GMT

برخورد وحشتناک دو هواپیما در آسمان استرالیا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۵۷۹

برخورد دو هواپیمای سبک در آسمان استرالیا به کشته شدن چهار نفر منجر شد. تکه‌های خرد شده دو هواپیما در سراسر منطقه‌ای روستایی در شمال ملبورن پخش شد.

اخبار بین الملل- پلیس اعلام کرد این دو هواپیمای دو موتوره، هر کدام یک خلبان و یک مسافر داشتند و در ارتفاع ۱۲۰۰ متری بر فراز منطقه‌ای در ۱۲۰ کیلومتری شمال ملبورن باهم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقایای خرد شده این دو هواپیما روی زمین و لابه‌لای شاخه‌های درختان پخش شد.

پلیس می‌گوید این دو هواپیما قانونی پرواز می‌کردند، اما بررسی درباره این حادثه ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواپیما استرالیا هواپیمای مسافربری ملبورن دو هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در رژه‌ی روز ارتش، آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ دوم سیروس امان‌الهی ظهر امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در جریان بازدید از پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با تبریک فرارسیدن روز ارتش اظهار کرد: ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی محوری قهرمان است که در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت و قهرمانی خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های رژه روز ارتش اظهار کرد: در رژه‌ی روز ارتش، شاهد قدرت‌نمایی نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های سپاه و بسیج خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در رژه‌ی روز ارتش با هماهنگی فرماندهی قرارگاه هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان شهرهای تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز خواهد بود.

سرتیپ دوم امان‌الهی با اشاره به اینکه رژه منجر به ایجاد بازدارندگی در برخورد قدرت‌های نظامی خواهد شد گفت: رژه اقتدار نظام است و در روز ارتش، این اقتدار را به نحو احسن به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به حمله‌ی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: برابر فرمان رهبری رژیم غاصب باید تنبیه شود و نیروهای مسلح آمادگی خود را در لبیک به فرامین رهبری حفظ کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: هر شخصیت نظامی همواره پیرو ولایت فقیه است و طبق فرامین رهبری اگر لازم باشد سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی وارد خواهد شد.

سرتیپ دوم امان‌الهی یاد شهیدان هوانیروز را گرامی داشت و اظهار کرد: هوانیروز چه در دوران دفاع مقدس، چه در دوران پساجنگ و در مبارزه با منافقین و چه در حوزه‌ی مردم‌یاری همواره حضور مؤثر داشته است.

کد خبر 744169

دیگر خبرها

  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • زلزله ۶.۵ ریشتری پاپوآ گینه‌نو را لرزاند
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • وقوع رگبار‌های پراکنده و تندباد در آسمان خوزستان
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • همزمان با حمله نظامی ایران به اسرائیل، هواپیمای نظامی آمریکا در آسمان عراق دیده شد (+عکس)
  • اجتناب شرکت‌های هواپیمایی از آسمان ایران / کانتاس استرالیا هم تغییر مسیر داد
  • آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز