Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@10:59:04 GMT

همگناه را از پنجم اسفند ماه ببینید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۶۵۵

همگناه را از پنجم اسفند ماه ببینید

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود از اولین تیزر سریال هم گناه رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن کیایی با انتشار تیزر سریال هم گناه در اینستاگرام خود آورده است:

نخستین تیزر سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، نخستین سریال مصطفی کیایی، یک درام خانوادگی است که همزمان با ادامه فیلمبرداری در حال طی کردن مراحل فنی است تا به زودی آماده پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان آمده است: خانواده صبوری، خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌ها است در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند. ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.

در این سریال بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، حبیب رضایی، با حضور مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم و نیز هنگامه قاضیانی در نقش لیلا حضور دارند.

هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی است که از روز دوشنبه، ۵ اسفند در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر خواهد شد.

کد خبر 411165

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال هم گناه فیلم مصطفی کیایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مصطفی کیایی محسن کیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید