Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@07:31:18 GMT

«دیاباته» در دسترس نیست!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۷۱۲

«دیاباته» در دسترس نیست!

طبق زمانبندی قبلی قرار بود شیخ دیاباته پس از بازی با الاهلی در ایران حضور یابد و به تمرین با استقلال بپردازد. دیاباته رفته بود تا تجدید قوا کند و پس از دیدار با خانواده‌اش با حالت روحی مناسب‌تری درتمرینات حاضر شود اما حالا صحبت از تداوم غیبت او در تمرینات استقلال است.

حمیدرضاعرب/

طبق زمانبندی قبلی قرار بود شیخ دیاباته پس از بازی با الاهلی در ایران حضور یابد و به تمرین با استقلال بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته رفته بود تا تجدید قوا کند و پس از دیدار با خانواده‌اش با حالت روحی مناسب‌تری درتمرینات حاضر شود اما حالا صحبت از تداوم غیبت او در تمرینات استقلال است. اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست موقت باشگاه استقلال در تازه‌ترین نطق خود مدعی شده این بازیکن تا 10 روز دیگر به ایران باز می‌گردد که این به معنای خلف وعده بازیکن فرانسوی استقلال است.

گفته می‌شود دیاباته قصد دارد مراحل درمان خود را زیر نظر پزشکان فرانسوی دنبال کند. حتی صحبت از حضور او در کلینیک یکی از باشگاه‌های فرانسوی است که البته باشگاه استقلال هیچ یک از خبرها را تأیید نکرده اما وقتی بازیکنی با آن وضعیت مصدومیت ایران را به مقصد کشورش ترک می‌کند این بدان معناست که نمی‌خواهد مراحل درمان را در ایران طی کند! در این شرایط تیم پزشکی استقلال نیز سکوت اختیار کرده و صحبتی درباره رفتار دیاباته ندارد.

*بی‌اطلاعی پزشکان آبی

 طبق قوانین بازیکنان باید زیر نظر پزشکان باشگاه‌های خود به مداوا بپردازند تا پزشکان باشگاه دقیقاً درجریان وضعیت سلامت آن بازیکن قرار بگیرند اما کاری که دیاباته کرده موجب بی‌اطلاعی کامل پزشکان و مربیان باشگاه استقلال از وضعیت جسمانی این بازیکن خواهد شد ودیاباته اگر مصدومیت جدی‌تری داشته باشد باشگاه استقلال و عواملش هرگز درجریان آن قرار نخواهند گرفت. البته این بدبینانه‌ترین حالت ممکن است اما درخوشبینانه ترین شکل ممکن نیز شخصیت حرفه‌ای پزشکان باشگاه استقلال به واسطه این رفتار زیر سؤال خواهد رفت و این بدان معناست که بازیکن فرانسوی اعتمادی به متخصصان این حوزه در باشگاه استقلال ندارد.

*معماهای بزرگ

غیبت دیاباته علاوه بر مواردی که بیان شد استقلال را دربازی‌های آتی با معماهای بزرگ‌تری در خط حمله مواجه خواهد کرد. هرچند که ارسلان مطهری این روزها نقش خود را به به عنوان مهاجم در ترکیب استقلال به خوبی ایفا کرده و تردیدی نیست که اگر آبی‌ها همه نیروهای خود را دراختیار داشته باشند، نتایج بزرگ‌تری رقم خواهد خورد وحتی اشتباه‌های داوری نیز نمی‌تواند مانع امتیازگیری شود. مسلماً اگر شیخ در پیکان خط حمله استقلال قرار داشت حداقل یکی از آن فرصت‌های طلایی که سایر مهاجمان این تیم از جمله دشتی و... از دست دادند را به تور دروازه الاهلی می چسباند تا شادی گل معروفش«پنجه ببر» به جای شادی گل گومیس فرانسوی در الهلال به عنوان سوژه نخست رسانه‌ها مورد توجه قرار می‌گرفت. دیاباته با شرایطی که پیش آمده حتماً بازی با ذوب آهن و پس از آن گل گهر را از کف می‌دهد  و حضورش مقابل الوحده امارات نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در این صورت با احتساب سه بازی اخیر، شیخ پنج بازی در نیم فصل دوم از دست داده است . شیخ در نیم فصل نخست هم هفت بازی شامل دو بازی حذفی و پنج بازی لیگ از هفته چهارم تا هشتم از دست داده بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شيخ دياباته استقلال باشگاه استقلال پزشکان باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال

پیش از آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اتفاقی بسیار تلخ برای کوین یامگا به وقوع پیوست که جدا از هواداران و بازیکنان استقلال، تمام جامعه فوتبال کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داد و متاثر کرد.

مصدومیت شدید این بازیکن خارجی با اخلاق به گونه‌ای بود که او نه تنها فصل را به طور کامل از دست داد بلکه برای بهبودی مجدد و رسیدن به حداکثر بینایی هم دچار دردسر شد. خوشبختانه روند درمان این بازیکن زیر نظر یکی از بهترین چشم پزشکان جهان در حال انجام است و او حالا بالغ بر یک ماه است که سر تمرین استقلال حاضر شده و بر اساس توصیه پزشکان و مربیان برای اینکه دچار اضافه وزن نشود و عضلاتش را بیدار نگه دارد، هنگام تمرین آبی‌پوشان داخل زمین، او دور چمن پیاده‌روی می‌کند.

حالا خبر خوشحال کننده برای استقلالی‌ها اینکه به کوین اجازه داده شده روز‌ها به صورت محدود بغل پا نیز بزند و دوباره با توپ کار کند. یامگا هنگام برگزاری تمرینات استقلال هر روز برای دقایقی پس از راه رفتن دور زمین مشغول بغل پا زدن هم می‌شود تا پاهایش دوباره به کار با توپ انس بگیرند.

استقلالی‌ها امیدوار هستند تا یامگا بتواند فصل آینده دوباره فوتبال بازی کند. البته جدا از اینکه چنین شرایطی فراهم خواهد شد یا نه، بسیار امیدواریم که این بازیکن بینایی خودش را به طور کامل به دست آورده و از چنین نعمتی محروم نشود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟