Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مجتبی دانشور با بیان این خبر گفت: فاز میدانی و آموزشی کمپین موتورسوار خوب به همت معاونت اجتماعی و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در ۴ منطقه ۱۰، ۱۴، ۱۵و  ۱۸ طی ۵ هفته گذشته با برگزاری کارگاه های آموزشی دنبال شده است.  وی افزود: مخاطب کارگاه‌های آموزشی دانش آموزان، زنان خانه دار، عموم شهروندان، کودکان، مربیان مهدکودک ها، و دانش آموزان موتورسوار هستند که در واقع به آن‌ها آموزش داده می‌شود تا نکات ایمنی لازم را به اطرافیان خود از قبیل پدر و یا برادر که راکب موتور هستند یادآوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد:  استفاده از کلاه ایمنی، عدم ورود به خط ویژه، پیاده‌راه، تونل و ... نکات آموزشی این کلاس ها هستند و  کودکان آموزش دیده پس از این دوره برچسب‌هایی را روی کلاه و یا موتور  راکبانی که قوانین را رعایت می کنند، می چسبانند و آن‌ها را به عنوان موتورسوار خوب به جامعه معرفی می‌کنند.  وی خاطرنشان کرد طی پنج هفته گذشته ۱۱۴ کلاس آموزشی برای جامعه هدف برگزار و ۵۲۲۱ نفر در آنها شرکت کرده اند. دانشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از موتورسوارها از موتور به عنوان وسیله امرار معاش استفاده می‌کنند،  موتورسواران قانون‌مدار با عنوان موتورسوار قهرمان خانواده معرفی می‌شوند. ۴۷۲۳۱ کد خبر 1353792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جرایم رانندگی رانندگی پلیس راهور موتورسیکلت معاونت اجتماعی موتورسوار خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن