Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۳ نفر که با کوکتل مولوتف به ستادهای انتخاباتی حمله کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش آموزش مسئولان انتظامی شوراهای اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: ۴ هزار و ۵۵۲ شعبه اخذ رأی در تهران داریم که مسئولیت امنیت انتخابات در تهران، شمیرانات و ری بر عهده پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه تدارک ویژه‌ای برای انتخابات داریم، گفت: ۱۴ هزار نیرو تنها امنیت شعب اخذ آرا را بر عهده دارند.

سردار رحیمی تصریح کرد: در تهران ۳۱ شعبه اخذ رأی بزرگ وجود دارد که در هر شعبه ۲۰ نیرو حضور خواهد یافت و هزار نیرو برای تأمین امنیت صندوق‌های رأی به کارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تاکنون چند مورد امنیتی در تهران داشتیم که با کوکتل مولوتف به یکی از ستادهای انتخاباتی حمله کرده بودند که در همین رابطه ۳ نفر توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند و ۲ نفر از دستگیر شدگان دارای سابقه کیفری بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران مجلس کاندیدا ستاد انتخاباتی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد